جار شیشه ای کوچک + مشخصات بسته بندی عمده فله

از ظروف شیشه ای کوچک می توان برای بسته بندی مواد غذایی مانند رب گوجه فرنگی خانگی، ترشی، زیتون و … استفاده کرد و به همین دلیل با توجه به مشخصات شیشه شیشه ای می توانید بسته بندی های مختلفی را تولید و به صورت عمده عرضه کنید. کوزه ها ظروف بطری مانندی هستند که قطر و دهانه بزرگتری نسبت به بطری ها دارند.

توجه داشته باشید که برای جلب توجه مشتریان می توانید تنوع بیشتری در تولید داشته باشید. ظروف شیشه ای با سه مدل درب تولید می شوند که درب صفحه، درب چفت و درب چوب پنبه ای است که مشتریان می توانند بنا به سلیقه خود انتخاب و خرید کنند. شیشه های ساده تری به شکل استوانه، مکعب، مربع و شش ضلعی تولید می شوند.

جارهای شیشه ای در طرح ها و مدل های متفاوت هم تولید می شوند. همچنین شما می توانید با شغلتان انجام دهید. به عنوان مثال برای بسته بندی عسل می توانید به شکل کندو سفارش دهید. جارهای فانتزی هم بیشتر جهت تزئینات استفاده می شود. از جارهای کوچک بیشتر برای تست استفاده از محصولات می شود یا برای محصولات گران قیمت در اندازه های کوچک از محصولات کوچک استفاده می شود.

جار شیشه ای کوچک

این یک ظرف شیشه ای کوچک است که فضای کمی را اشغال می کند و برای داخل یخچال جانبی بسیار مناسب است. از نظر شکل، کوزه ها مربع، شش ضلعی، هشت ضلعی، شکلاتی، بیضی، گلابی، دیگ، هلال، قلب، کندوی عسل، گلدان هستند. همچنین شیشه ها در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند. شیشه های شیشه ای مورد تایید وزارت بهداشت هستند، زیرا این محصول ماندگاری بیشتری دارد و بهداشتی تر است.

تنوع در ظروف شیشه ای به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را بر اساس نیاز خود به بازار عرضه کنند. گیاهان کوزه یکی از پرکاربردترین وسایل برای نگهداری مواد غذایی هستند. از ظروف پلاستیکی نیز می توان برای بسته بندی مواد غذایی استفاده کرد، اما خرید ظروف شیشه ای را توصیه می کنیم زیرا فواید زیادی دارند. از جمله جملاتی که ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهد و با مواد شیمیایی واکنشی ایجاد نمی کند. همچنین نداشتن بوی خاص از دیگر فواید آن است. مقاومت ظروف شیشه ای در سرما و گرما بالا بوده و قابل بازیافت نیز می باشند.

جار شیشه ای کوچک

مشخصات جار شیشه ای کوچک

از دیگر مشخصات جار شیشه ای کوچک، کم جا بودن آن است که مناسب برای سفر می باشد. چرا که داخل سبد پیکنیک فضای کمی را اشغال می کند و مناسب برای عسل و مربا و ترشی انبه می باشد. جارهای شیشه ای از تغییر رنگ مواد غذایی جلوگیری می کند و طعم و بو مواد غذایی ثابت می ماند. از جارهای شیشه ای برای ترشی و خیارشور هم استفاده می شود چرا که بالاتر است.

عمده تامین کنندگان مواد غذایی برای بسته بندی محصولات خود از ظروف شیشه ای استفاده می کنند چرا که ظاهری زیبا و جذاب دارند. از جمله روشهای مختلف تولید ظروف شیشه ای عبارتند از روش سنتی یا دستی، روش نیمه اتوماتیک، روش خودکار. در روش سنتی یا دستی هم به دو صورت انجام می شود که عبارتند از شیشه گری دستی و نیمه دستی. تعداد صدها نوع از مدل های متفاوت از جارها در کیفیت های عالی تولید و عرضه می شود.

مشخصات جار شیشه ای کوچک

بسته بندی جار شیشه ای کوچک

یکی از رایج‌ترین بسته‌بندی‌هایی که برای زعفران اصل وجود دارد، شیشه‌های کوچکی دارد که به دلیل قیمت بالایی است که در ظرف‌های کوچک بسته‌بندی می‌شود تا همه چیز با توجه به بودجه خود خریدار شود. همچنین برای بسته بندی و تست محصولات شرکت های متفاوت نیز از شیشه های کوچک استفاده می شود. جارهای شیشه ای در طرح ها و قالب های متنوعی تولید می شود که برای هر سلیقه ای می تواند مناسب باشد.

شما می توانید ظروف خود را به صورت عمده خریداری کنید تا ظروف خود را با قیمت مناسب تری از جمله ظروف بادوام و با کیفیت تهیه کنید، می توان به بازارهای اتوماتیک که در کارخانه به صورت کاملا اتوماتیک تولید می شوند اشاره کرد. کوزه ها قابلیت اطمینان آب جوش را دارند و برای طبقه بندی عسل، کنسرو، ترشی و مربا مناسب ترند.بسته بندی جار شیشه ای کوچک

جار شیشه ای عمده

شما می توانید برای خرید ظروف شیشه ای و ظروف پلاستیکی به صورت عمده به تامین کنندگان مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. زیرا شما مستقیماً با تولید در ارتباط هستید و بدون واسطه خرید خود را با قیمت کمتر انجام می دهید. همچنین می توانید با توجه به نیاز خود محصول خود را در طرح های مختلف انتخاب کنید. شیشه های شیشه ای درب ظروف مانند شیشه های کلاسیک اروپایی تزئینی تر هستند.جارهای درب کانتینری قطر یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها با دیگر جارها در ارتفاع آن می باشد. جنس درب جارهای درب کانتینری آلمینیومی می باشد که از انواع دربهای فانتزی به حساب می آید. از دیگر طرح های جارهای شیشه ای می توان به مدل ایتالیایی اشاره کرد که هفت سایز دارند که هم با درب معمولی و هم درب کانتینری تولید می کنند و هم در سایزهای دو کیلویی، یک و نیم کیلویی، یک کیلویی، نیم کیلویی، چهارصد گرمی، دویست. و پنجاه گرمی و صد و هشتاد گرمی تولید می شوند.

جار شیشه ای عمده

جار شیشه ای فله

بیشتر تامین کنندگان مواد غذایی جار شیشه ای یا ظروف شیشه ای را به صورت عمده خریداری می کنند و مواد غذایی خود را به صورت فله تهیه می کنند. از دیگر جارهای شیشه ای، جارهای مینیاتوری می باشد که باریک هستند و شبیه شیشه های پرکسی می شوند که برای هدیه های کوچک بسیار مناسب اند و به آن شیشه گیفت هم می گویند. جار مینیاتوری هم در سایتهای متفاوتی تولید می شود که عبارتند از پنج، هفت، نه، یازده و سیزده سانتی متری. جار شیشه ای خاویاری که به آن جار شیشه ای دسر هم می گویند و در سه سایز بزرگ، متوسط ​​و کوچک تولید می کنند که سایز درب آنها پنجاه و هشت میلی متر است و مواد غذایی مانند دسرها می توانند به خاطر دهانه باز شوند. ، برداشتن مواد غذایی به راحتی انجام می شود.

جارهای شیشه ای شکلاتی و یا کره ای بسیار مناسب برای بسته بندی مایعات غلیظ می باشند، مانند: کره بادام زمینی و شکلات صبحانه. جارهای شش گوش یا مدل کندو که بسیار مناسب برای بسته بندی عسل است که جلوه ای خاص دارد. در سایت ما جارهای شیشه ای در طرح ها و سایزه های متنوع و همچنین با کیفیت بالا را می توانید مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما