خرید بطری شیشه ای رنگی 

خرید بطری شیشه ای رنگی :بطری شیشه ای رنگی از پر طرفدارترین مدل های بطری بین افراد می باشد. این بطری ها را می توان برای ساده ترین استفاده ها به کار برد و زیبایی خاصی را از آن ها انتظار داشت. گروه ارتان شیشه در راستای کمک به شما برای تزئین زیبای ساختمان دست به تولید شیشه های رنگی زیبا زده است. تنوع در مدل ها و رنگ های این بطری های شیشه ای دست شما را برای هماهنگ کردن با دکوراسیون داخلی منزل باز می گذارد. برای اطلاع از قیمت بطری شیشه ای رنگی می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

استفاده های کلی از بطری شیشه ای رنگی

امروزه تولید کنندگان مواد غذایی به این نکته توجه می کنند که باید بسته بندی محصولات آن ها نظر مشتری ها را جلب نماید. به این منظور در طراحی محصولات خود دقت زیادی به خرج نی دهند.

برای بسته بندی انواع نوشیدنی، مواد لبنی، مواد غذایی مختلف و همچنین برای. تزئین از شیشه های رنگی استفاده می شود. بطری های رنگی به میزان زیادی نظر خربداران را جلب می کند و مطمئنا در فروش تاثیر زیادی دارد. افرادی که قصد خرید نوشیدنی را دارند، مطمئنا به مدل شیشه نیز توجه می کنند و هم‌زمان به این قضیه غمر می کنند که این شیشه را برای چه کاری استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی

مزیت بطری شیشه ای رنگی

امروزه مدل های زیادی از بطری شیشه ای رنگی را در بازار مشاهده می نمایید. چه بطری هایی که برای انواع نوشیدنی و مولد غذایی طراحی شده‌اند و چه بطری های شیشه ای رنگی که از ابتدا برای تزئین طراحی شده اند. بطری شیشه ای رنگی علاوه بر این که نظر مشتریان را جلب می کند فواید و مزیت های دیگری نیز دارد. فروش محصولات با این شیشه ها افزایش می یابد و این به سود تولید کنندگان می باشد.

همچنین این بطری ها را می توان برای تزئین و زیبا سازی محیط مورد استفاده قرار داد. نکته مهم دیگر این است که این بطری های شیشه ای زیبا اشعه و نور خورشید را جذب نمی کنند و این برای نگهداری مواد غذایی نکته ای مثبت و کاربردی به حساب می آید.

رنگ های پر طرفدار بطری شیشه ای رنگی

بطری شیشه ای رنگی را در بازار با رنگ های متعددی می توان مشاهده نمود. رنگ هایی مثل سبز و کهربایی به میزان زیاد در بین بطری های شیشه ای به چشم می خورد. همچنین تولید کنندگان از رنگ های فانتزی نیز برای تولید بطری شیشه ای رنگی استفاده می نمایند‌.

از جمله این رنگ ها می توان به رنگ های قرمز، آبی، بنفش، زرد و … اشاره نمود. هر کدام از این رنگ ها زیبایی خاصی دارند و می توان آن ها را به راحتی با دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر ست کرد.

بیشتر بخوانید: کاربرد ظرف شیشه ای جار

چگونگی تولید بطری شیشه ای رنگی

در این قسمت درباره نحوه تولید انواع بطری شیشه ای رنگی توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. بطری های شیشه ای که رنگ های معمولی دارند، اصولا با اعمال تغییراتی جزئی در مواد اولیه تولید می شوند.

اما در مورد بطری های شیشه ای که دارای رنگ‌ های فانتری هستند قضیه قدری متفاوت خواهد بود. برای تولید این گونه بطری ها و رسیدن‌ به رنگ مورد نظر، از شیوه های مختلف رنگ آمیزی استفاده خواهد شد. نکته مهم این است که بطری های شیشه ای رنگی کیفیت بسیار خوبی دارند و در هر دو مدل رنگ همیشه ثابت می ماند. بطری های شیشه ای با رنگ فانتزی را اغلب به منظور تزئین و دکور آرایی مورد استفاده قرار می دهند.

می توان گفت که از ابتدای طراحی و تولید همین جنبه در نظر گرفته می شود و به منظور بسته بندی مواد غذایی تولید نمی شوند. اما بطری هایی که رنگ‌ های معمولی دارند به قصد بسته بندی مواد غذایی و انواع نوشیدنی طراحی و تولید می شوند.

بطری شیشه ای رنگی با درب چوب پنبه

همان گونه که در بازار مشاهده می کنید، برخی از انواع بطری شیشه ای رنگی دارای درب چوب پنبه ای هستند. این درب ها زیبایی بطری های شیشه ای رنگی را دو‌ چندان می سازد. همچنین می توان به راحتی آن ها را باز و بسته نمود.

این درب های چوب پنبه ای اجازه نمی دهند که گرد و خاک و هوا و هر گونه عامل خارجی به درون ظرف نفوذ پیدا کند‌. همچنین اگر نوشیدنی که درون آن قرار دارد گازدار باشد، اجازه خروج گاز را نمی دهد. چوب پنبه بسیار سبک است و وزن بطری را زیاد نمی کند و این نکته بسیار مهمی به شمار می رود.

قیمت بطری شیشه ای رنگی

انواع بطری شیشه ای رنگی با طرح ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه خواهد شد. مطمئنا قیمت ها نیز یکسان نیستند. اما این تفاوت قیمت ها به چه عواملی بستگی دار‌د. مطمئنا سایز و مدل این بطری های شیشه ای بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

مواد اولیه مورد استفاده نیز قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین فروشندگان بطری ها، تعداد بطری های خریداری شده توسط مشتری را نیز در نظر می گیرند و با توجه به آن قیمت می دهند.

خرید بطری شیشه ای رنگی سخن پایانی

گروه تولیدی ارتان شیشه با ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا این افتخار را دارد که رضایت مشتریان خود را همیشه جلب نموده است. انواع بطری شیشه ای رنگی را می توانید در سایت ما مشاهده نموده و نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت بطری شیشه ای رنگی نیز می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما