ساخت سفارشی شیشه قهوه

ساخت سفارشی شیشه قهوه :البته که میتوان شیشه را به عنوان بهترین نوع ظرف به جهت نگهداری از هر نوع قهوه معرفی نمود چرا که تنها متریالی بوده که نسبت به دانه های قهوه واکنش منفی نشان نداده و سبب خنثی گشتن رنگ و بوی آن نخواهد گشت. نا گفته نماند که کنار موارد و دلایل یاد شده، بازی و نمایش دانه ها قهوه در یک ظرف شفاف شیشه ای را نمیتوان با هیچ نوع دیگر مقایسه کرد.

این مورد مشتری را در زمان انتخاب نیز کمتر به چالش می کشاند و او را به طور کامل از محتویات داخلی بطری شیشه ای مطلع می سازد. با این اوصاف بدور از حیرت نیست که کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران توانسته است در این حوزه با تقاضای بسیاری به سبب تولید این محصول روبرو گردد. البته این روند تنها قالب عمومی نداشته و با پذیرش ساخت سفارشی شیشه قهوه از سوی این شرکت، هر مجموعه ای این امکان را دارد تا وابسته به سلایق و نیاز مشتری خود، سفارش شخصی خود را ثبت نماید.

ویژگی های شیشه قهوه مطلوب

بی شک که باید در پروسه ساخت سفارشی شیشه قهوه، فاکتور های متعددی را مد نظر قرار داد که بی شک، اساسی ترین آن ها حفظ سلامت قهوه برای مدت معین شده است. توانایی تولید کننده بطری شیشه ای در ایجاد کنترل کافی مقدار رطوبت در زمان نگهداری از پودر و یا دانه های قهوه امری بس مهم و حیاتی است. به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که میزان رطوبت موجود در نگهداری شیشه قهوه آماده در سطح قابل توجهی قرار گرفته باشد، موجب بروز کپک شده و در بعد زمانی کوتاهی محصول را خراب می کند.

گاهی عدم تناسب درب با شیشه مهمترین عامل در بروز چنين شرايطي است. آرتان شیشه این افتخار را داشته تا با تکیه بر تیمی مجرب و تجهیزات بروز و پیشرفته، روند موفقیت آمیزی را در قالب سازی هر نوع شیشه قهوه و نسکافه را طی نماید.

ساخت سفارشی شیشه قهوه
ساخت سفارشی شیشه قهوه

مراحل تولید ظروف شیشه ای سفارشی

مرحله ابتدایی

سیلیس یا کوارتز اولین متریالی هستند که در گام های ابتدایی را در حوزه تولید جار شیشه ای فانتزی قهوه و صاحب کیفیت بر می دارند. برای تضمین این میزان از کیفیت، می بایست ناخالصی در حداقل میزان ممکن قرار گیرد و ترکیب متعادلی را بهمراه داشته باشد.

چنانچه که مقدار آهن ترکیب گشته در سیلیس از مرز نرمال عبور کند، جار قهوه به رنگ سبز مایل خواهد گروید، که نیازمند افزودن مقداری اکسید منگنز به جهت خنثی شدن آهن در سیلیس است. مدیریت این شرایط تا رسیدن به یک نتیجه جامع و مطلوب تنها وابسته به مهارت و تخصص پرسنل فعال در مجموعه تولیدی می باشد.

گام دوم

در گام بعدی متریالی همچون سدیم کربنات و اکسید کلسیم را با سیلیس ترکیب خواهند گشت. این اقدام موجب کاهش دمای مورد نیاز به جهت تولید شیشه خواهد گشت. البته ترکیبات وابسته به نوع بی رنگی و شفافیت شیشه و با رنگی بودن آن با تفاوت همراه است.

گام سوم

چنانچه در روند ساخت سفارشی شیشه قهوه، تصمیم بر تولید کریستال باشد، می بایست ترکیباتی همچون اکسید سرب مضاعف گردد.

مرحله پایانی

این گام به عنوان فوت آخر، مهمترین قسمت این پروسه محسوب می گردد. این قسمت معین کننده رنگ جار قهوه وابسته به نوع سفارشی بوده که مشتری با تکیه بر درخواست خود بر آن تاکید ورزیده است.

بیشتر بخوانید: تولید کننده شیشه قهوه

چرا جار شیشه ای؟

اما بی شک می توان با صرف هزینه ای کمتر ظرف دیگری را با نوع دیگری از متریال برای بسته بندی و نگهداری قهوه برگزید که هم به نفع تولید کننده تمام شود و هم به نفع مصرف کننده.

همانطور که بیان داشتیم زمانی دانه های قهوه سلامت خود را تا زمان مصرف فردی حفظ خواهد کرد که؛ اجزای بکار رفته در ظرف مورد استفاده بر طعم و عطر مواد تاثیری نگذارد. نباید گمان برد که این مواد به سبب قرار گیری در محصولات خشک در معرض فاسد و یا خراب شدن قرار نمی گیرد چرا که که عدم کنترل کافی ظرف در میزان رطوبت می تواند ابتدا به کپک زدگی و سپس فاسد شدن آن بینجامد.

به همین سبب به جرئت می توان تولید ظرف شیشه ای نگهداری از قهوه را به سبب حفظ کیفیت و همینطور زیبایی محصول بهترین روند در یک مجموعه صاحب اعتبار چون آرتان شیشه دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما