سفارش قالب شیشه ( جار و بطری )

سفارش قالب شیشه ( جار و بطری ) قالب شیشه جار و بطری از ملزومات در تولید این ظروف است. گروه ارتان شیشه که بزرگ ترین کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران است، با استفاده از بهترین قالب های به روز دنیا بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای خرید بطری شیشه ای عمده نیز می توانید با واحد فروش تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

روش های تولید بطری شیشه ای

امروزه قالب ها را با استفاده از دستگاه های CNC تولید می نمایند و این کار را با دقت تمام انجام می نمایند. برخی از مشتریان و مصرف کنندگان تمایل دارند که بطری و جار های شیشه ای را با طراحی های اختصاصی سفارش دهند. روش های تولیدی به صورت سنتی یا دستی و به روش اتوماتیک انجام می شود. در ادامه درباره این دو روش توضیحاتی ارائه می دهیم.

روش تولید سنتی

برای سفارش قالب شیشه جار و بطری می توانید به کارگاه هایی مراجعه نمایید که از روش سنتی استفاده می نمایند. در این روش حداقل به یک قالب اختصاصی نیاز است. این کارگاه ها قادر هستند به صورت هفتگی هشت هزار بطری شیشه ای را با یک قالب تولید نمایند‌. نکته مهم این است که در این روش سنتی، مهارت کارگران، کیفیت قالب و مواد اولیه کیفیت محصولات را تحت تاثیر قرار می دهد.

با این روش حداقل تیراژ تولیدی حدود ده هزار عدد بوده و این تیراژ به صورت توافقی می‌باشد. در این روش اساتید بسیار مجرب و ماهر کار کرده و کیفیت و زیبایی محصولات تولید شده در دستان هنرمند این افراد است.

روش تولید اتوماتیک

این روش برای تولیدات کارخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد قالب شیشه جار و بطری روی دستگاه ها مشخص است. این کارخانه ها دارای ظرفیت تولیدی متفاوت هستند و میانگین تولید آن ها در هفته حدود ۲۰۰۰۰۰ عدد است. برخی از مشتریان برای سفارشات خود طراحی خاصی را در نظر دارند که البته بعضی محدودیت ها در سیستم های تولیدی سنتی و اتوماتیک وجود دارد.

اما طراحان انواع مدل ها را طراحی نموده و مطمئنا این قدر نمونه ها زیبا و متنوع هستند که‌ مشتریان می توانند به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند‌.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای رنگی

مقایسه دو روش تولیدی سنتی و اتوماتیک

در این قسمت دو‌ نوع روش ساخت قالب شیشه جار و بطری را مقایسه خواهیم کرد. گفتنی است که در روش دستی تعداد تولید محدود می باشد، اما در روش اتوماتیک حداقل سفارش تولید بالا است. محصولات تولید شده با روش دستی کیفیت پایین تری دارند‌ و به مهارت استاد کار وابسته است. در روش اتوماتیک تمامی شیشه های تولیدی با هم یکسان هستند. در روش سنتی هزینه قالب پایین تر است و می توان سفارشات را پارت به پارت انجام داد.

استانداردهای لازم برای تهیه بطری ‌و جار شیشه ای

در این قسمت از مقاله باید به شما یادآوری کنیم که در تولید جار و بطری شیشه ای باید یک سری استانداردها را درنظر گرفته و آن ها رعایت نمود. استفاده از قالب شیشه جار و بطری برای تولید طرح های مختلف امری بسیار مهم است‌. اما باید نکات مهمی در نظر گرفته شوند‌. به عنوان مثال مواد اولیه برای تولید بطری و جار شیشه ای باید دارای بهترین کیفیت باشند‌.

در واقع با توجه به نوع کاربری بطری های شیشه ای باید از مواد اولیه مناسب استفاده نمود. این نکته را در نظر داشته باشید که بطری های شیشه ای به طور مستقیم با سلامتی انسان ها در ارتباط است.

پس باید از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده شود‌. در صورتی که قرار است شیشه ها و بطری ها رنگی باشند باید از رنگ‌ های مجاز و غیر سمی استفاده شود‌. در کل باید دقت لازم به کار برده شود و تولیدات کاملا بی خطر باشند. خریداران نیز باید هنگام خرید مراقب سلامت و کیفیت محصولات باشند‌. حتما از مراکز خرید معتبر و تولید کنندگان معروف خریداری نمایید.

سفارش قالب شیشه سخن پایانی

مقاله ای را که مطالعه نمودید، درباره قالی شیشه جار و بطری توضیحاتی را ارائه داده است‌. این مطالب به کوشش گروه ارتان شیشه به نگارش در آمده است. اگر به دنبال یک کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران هستید پیشنهاد می کنیم محصولات ما را در سایت مشاهده نمایید.

پس از آن می توانید  برای خرید جار و بطری شیشه ای عمده اقدام نمایید. کیفیت محصولات ما اعتماد شما را به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما