سفارش هر نوع درب فلزی با حک برند اختصاصی مشتری

سفارش هر نوع درب فلزی با حک برند اختصاصی مشتری :تولید درب فلزی با برند اختصاصی مشتری تلاشی است از گروه ارتان شیشه که برای مشتریان خود انجام خواهد داد. کارخانه ما تولید کننده بطری شیشه ای با بهترین کیفیت و در مدل های مختلف می باشد. برای خرید انواع بطری شیشه ای ارزان می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید و قیمت ها را استعلام بگیرید.

انواع بطری شیشه ای با توجه به درب آن

گفتنی است که بطری های شیشه ای با ظواهر مختلف و در اندازه های گوناگون تولید می شوند. همچنین نوع درب این بطری ها نیز متفاوت خواهد بود. با توجه به نوع درب، بطری ها را با انواع مختلف می شناسیم. بطری های شیشه ای با درب های چوب پنبه ای، بطری های شیشه ای با درب فلزی، بطری های شیشه ای با درب تشتکی، بطری های شیشه ای با درب استیل و بطری های شیشه ای با درب پلاستیکی از انواع این ظروف به شمار می روند.

اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این شیشه ها را می توانید در سایت و توسط کارشناسان ما به دست بیاورید. در این مقاله قصد داریم درباره تولید درب فلزی با برند اختصاصی مشتری صحبت نماییم.

بطری های شیشه ای با درب فلزی برای چه مواردی استفاده می شود

بطری های شیشه ای که درب فلزی دارند نیز همانند سایر بطری ها کاربردهای زیادی دارند. به عنوان مثال می توان برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد غذایی مثل آب لیمو، روغن، گلاب، عرقیات، سرکه و آب غوره به کار می رود.

همچنین در کارخانه های تولید انواع نوشیدنی همانند دلستر، نوشابه، دوغ و انواع آب میوه‌ از این بطری های شیشه ای استفاده خواهد شد. در کل نگهداری انواع مواد غذایی در این بطری های شیشه ای از کاربردهای آن ها می باشد. ما این مژده را می دهیم که سفارش و تولید درب فلزی با برند اختصاصی مشتری از برنامه های گروه ارتان شیشه می باشد.

بیشتر بخوانید: تولید ظروف شیشه ای سفارشی

مزایای استفاده از بطری های شیشه ای

در این قسمت شما را با مزایای استفاده از بطری های شیشه ای آشنا خواهیم کرد. تولید کنندگان عزیزی که در زمینه تولید انواع مواد غذایی فعالیت دارند می توانند درب فلزی با برند اختصاصی مشتری را در  برنامه کار خود قرار دهند و با مشاوران ما صحبت نمایند. اما در این قسمت از مزایای این بطری های شیشه ای صحبت می کنیم. این بطری ها خواص، کیفیت و طعم مواد غذایی را حفظ خواهند کرد.

دلیل این امر عدم واکنش پذیری ظروف شیشه ای با مواد مختلف است. همه می دانید که ظروف شیشه ای قابلیت بازیافت دارند و تجزیه پذیر هستند. به همین دلیل به محیط زیست آسیبی وارد نمی کنند و در واقع محیط زیست را حفظ می نمایند. با این ظروف می توان انواع مواد غذایی را در محیط آشپزخانه، کمد، کابینت و سایر مکان ها نگهداری کرد. هر گونه عامل خارجی نمی تواند وارد این ظروف شوند. به عنوان مثال گرد و خاک، غبار و رطوبت و حشرات راهی به این ظروف شیشه ای ندارند.

انواع درب فلزی

در قسمت های قبل گفته شد که تولید کنندگان مواد غذایی می توانند درب فلزی با برند اختصاصی مشتری را در برنامه خود قرار دهند. در کارخانه های تولیدی ارتان شیشه این فعالیت ها طبق سفارش مشتری انجام خواهد شد. اما برای این که شما انواع درب های فلزی را بشناسید در این قسمت توضیحاتی را ارائه می دهیم. درب های فلزی ساده که همان درب های معمولی هستند که‌ به شیوه پبچ خوردن باز و بسته می شوند. اما درب های فلزی تشتکی متفاوت هستند. این درب های فلزی ور کاربرد هستند و ویژگی های خاصی دارند‌.

برای بسته بندی و نگهداری انواع موا غذایی و نوشیدنی استفاده می شوند. این درب ها را تنها یک‌ بار می توان باز و بسته نمود و پس از باز شدن نمی توان آن ها را دوباره بست. در کارخانه ها این درب ها توسط دستگاه های خاص بسته می شوند. هنگام استفاده باید از درب باز کن استفاده نمود. این درب ها بسیار محکم هستند و نوشیدنی ها اصلا به بیرون ریخته نمی شوند.

همچنین درب های فلزی تشتکی بسیار سبک و کم حجم هستند و قسمت کمتری دارند. ویژگی مهم این درب ها این است که پیچی نیستند و گاز انواع نوشیدنی گاز دار خارج نمی شود.

سفارش درب فلزی با برند اختصاصی مشتری

از جمله برنامه های کارخانه های گروه ارتان شیشه، این است که درب فلزی با برند اختصاصی مشتری را تولید خواهد کرد. مشتریان می توانند با کارشناسان و طراحان ما مشاوره نموده و برند خود را معرفی نمایند. طراحان ما طرح های مختلفی را انجام داده و مشتری می تواند نمونه مورد نظر را انتخاب نماید. این امکاناتی است که گروه ما برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سخن پایانی

در این مقاله درباره تولید انواع درب فلزی با برند اختصاصی مشتری صحبت نمودیم‌. گروه ارتان شیشه با کادر مجرب و متخصص و طراحان کار بلد خود این موقعیت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

ما به عنوان تولید کننده بطری شیشه ای کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده ایم. همچنین مشتریان ما و تولید کنندگان عزیز می توانند با خرید بطری شیشه ای ارزان به سود آوری بیشتری دست پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما