شرکت صادر کننده جار نیم کیلویی تبریز

تولید کنندگان زیادی در ایران در کار تولید و عرضه جار فعالیت دارند. با تلاش تولید کنندگان روز به روز به تنوع و کیفیت این محصولات اضافه می‌شود. جار نیم کیلویی یکی از محصولاتی است که تقاضای زیادی در بازار برای آن وجود دارد. این شرکت علاوه بر اینکه در مراکز فروش ایران این محصول را ارائه میکند، به عنوان صادر کننده جار نیم کیلویی نیز شناخته شده و از اعتبار بالایی برخوردار است. یکی از کشورهایی که وارد کننده این کالا از ایران است ترکیه است که استقبال خیلی خوبی از جار نیم کیلویی در این کشور وجود دارد.شرکت صادر کننده جار نیم کیلویی تبریز

مشخصات کامل جار نیم کیلویی

مشخصات کامل جار نیم کیلویی جار نیم کیلویی از جنس شیشه بوده و برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این ظروف به میزان 350 سی سی مواد غذایی جا میگیرد که معادل 500گرم است. یکی از مزایای استفاده از جار نیم کیلویی این است که شیشه مانع از ورود هوا و مواد خارجی به درون جار شده و از آلودگی و یا کپک زدگی مواد غذایی جلوگیری می‌کند و مواد خوراکی ماندگاری بیشتری پیدا می‌کنند. همچنین شیشه بامواد غذایی اسیدی دچار واکنش شیمیایی نمی‌شود و مانند پلاستیک مواد مضر را در مواد خوراکی منتشر نمی‌کند.
از دیگر خصوصیات این کالا این است که در طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شود و مشتریان می‌توانند بسته به نیاز و سلیقه خود طرح جار نیم کیلویی را انتخاب کنند. به عنوان مثال معمولا از جار استوانه‌ای برای نگهداری حبوبات و خشکبار استفاده می‌شود و از طرح‌های چند ضلعی بیشتر برای عسل و مربا و ترشیجات استقبال می‌شود. اما در کل تنوع و زیبایی محصول به اندازه‌ای است که می‌تواند سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد.
جار شیشه ای این مزیت را دارد که سطح داخلی آن کاملا صیقلی بوده و همین امر باعث می‌شود تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن به راحتی انجام شود. علاوه بر این فرآیند تولید این محصول در سطح کاملا استاندارد بوده و شیشه جار به صورت چند لایه تولید می‌شود که استجکام آن را تضمین می‌کند با این وجود این محصول وزن کمی داشته و بسیار سبک است.

بازار صادر کننده جار نیم کیلویی

بازار صادر کننده جار نیم کیلویی مرکز جار نیم کیلویی با تولید انواع جار در طرح‌های مختلف و با کیفیت بالا توانسته است در بازار جایگاه خوبی را برای خود رقم بزند. تنوع و کیفیت این محصول به حدی است که علاوه بر بازار داخلی در سطح بین‌الملل نیز مشتریان و متقاضیان زیادی دارد.جار نیم کیلویی بیشتر به عنوان ظرف نگهداری عسل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازار صادرات جار به کشورهای همسایه از رونق بالایی برخوردار است و توانسته توجه تجار را به خود جلب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما