شرکت صادر کننده جار نیم کیلویی در ایران

ظروف جار، پلاستیکی یا شیشه ای و در ظرفیت های متفاوت تولید می شوند. بین حجم های مختلف، ظروف نیم کیلویی کاربرد بیشتری دارند. عمده این محصولات، به کارخانجات و کارگاه های تولید مواد غذایی ارسال می شود؛ اما به صورت خرده فروشی نیز در بازار موجود می باشد. به غیر از فروش داخلی، صادرات به خارج از کشور نیز انجام می پذیرد. شرکت صادر کننده جار نیم کیلویی یا دیگر حجم ها را به کشورهای همسایه ارسال می کند.

شرکت صادر کننده جار نیم کیلویی در ایران

مشخصات انواع جار نیم کیلویی

مشخصات انواع جار نیم کیلویی همانطور که بالا اشاره کردیم، ظروف جار را از نظر مواد تشکیل دهنده، به شیشه ای و پلاستیکی تقسیم می کنند؛ به نوع پلاستیکی آن، پت می گویند. این ظروف از نظر شکل ظاهر و حجم بسیار متفاوتند. این ظروف، کاربردهای بسیار زیادی دارند؛ از مواد غذایی گرفته تا مواد شوینده یا سموم دفع آفات. به دلیل همین کاربرد گسترده، میزان تقاضا برای آن ها هر روز در حال افزایش است.

بطری های پلاستیکی و شیشه ای را در مغازه ها و سوپرمارکت ها به وفور می توان مشاهده کرد که برای انواع مایعات، مانند آبلیمو، دوغ، آب معدنی، روغن، نوشابه و… مورد استفاده قرار گرفته اند. این بطری ها دارای حجم های مختلف می باشند.

برای بسته بندی دیگر مواد غذایی، مانند ادویه، عسل، ترشی، حبوبات و … ،از ظروف جار استفاده می شود. این ظروف را در شکل هایی مانند استوانه ای، خمره ای، شش گوش، گرد و …، تولید می کنند؛ زیرا زیبایی ظاهری، یکی از فاکتورهای جلب مشتری به شمار می رود.
ظرف های جار نیز دارای حجم های متفاوتی هستند. در بین آن ها، بازار جار نیم کیلویی از رونق بیشتری برخوردار است؛ زیرا این حجم، برای فروش مواد غذایی مانند عسل، بیشتر مورد تقاضا هستند. ظروف نیم کیلویی، سبک ترند و در موقع جابه جایی دچار آسیب نمی شوند، اما ظروف شیشه ای شکیل تر و بیشتر مورد پسند قرار می گیرند؛ اما همواره ریسک شکستن در مورد آن ها بالاست.

نکته قابل ذکر این که، اگر می خواهید برای نگهداری مواد غذایی اسیدی مانند انواع ترشی از ظروف نیم کیلویی استفاده کنید، بهترین گزینه نوع شیشه ای آن است ولی برای موارد دیگر ظروف پلاستیکی کاربردی ترند.

صادر کننده جار نیم کیلویی با کیفیت مرغوب

صادر کننده جار نیم کیلویی با کیفیت مرغوب تولید کنندگان، در شهر های مختلف اقدام به تولید انواع ظروف جار، با بهترین کیفیت و عرضه آن به صورت عمده می نمایند. با توجه به مطالب ذکر شده، ظروف جار نیم کیلویی مرغوب، برای صادرات انواع مواد غذایی ب وفور مورد تقاضا قرار دارند.

در کنار مدل های قدیمی جار های شیشه ای در مدل های فانتزی و رنگی از مدل های جدید هستند که مورد استقبال گسترده قرار دارند. فروش این ظروف یا به صورت مستقیم یا از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما