شرکت صادر کننده جار یک کیلویی

شرکت صادر کننده جار یک کیلویی نمایندگی ها متعددی هستند که ظروف مورد نظر را به متقاضیان خود عرضه می دهند. جار یک کیلویی برای بسته بندی انواع مواد غذایی هم چون( عسل، ترشی، مربا )، در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد. این ظروف در اشکال متنوع تولید می شوند. ظرف جار محصولی سفت و سخت می باشد این ظرف به شکل استوانه ای بوده که دارای درب می باشد

شرکت صادر کننده جار یک کیلویی

مشخصات فنی جار یک کیلویی

مشخصات فنی جار یک کیلویی مشخصات فنی جار یک کیلویی به این صورت است که ظرفیت این ظرف برای بسته بندی هر محصولی یک کیلو بوده است. شرکت های تولید کننده مواد غذایی می توانند ظرف جار خود را سفارش داده تا شکل جار مورد علاقه خود را تولید کنند.

جار یک کیلویی را به صورت چهار گوش، شش گوش، هشت گوش، بیضی شکل، گلابی و غیره می توان تهیه کرد محصول به گونه ای ساخته شده است که محتویات داخل ظرف را به راحتی می توان مشاهده کرد.

مشخصه دیگر جار یک کیلویی این است که این ظرف دارای یک درب هم می باشد که به صورت محکم بسته می شود در این صورت هیچ گونه تبادل هوایی با داخل ظرف انجام نمی گیرد. و محصول به صورت سالم باقی می ماند.

جار یک کیلویی مدت زمان ماندگاری محصولات را افزایش می دهد. برای این که حجم زیادی از محصول را انبار کنیم می توانیم از جار استفاده کنیم. مشخصه دیگر جار یکی کیلویی این است که دوام و مقاومت این ظرف بیشتر می باشد به مرور زمان در دوام جار مشکلی به وجود نمی آید.

جار یک کیلویی را بعد از خالی شدن می توان دوباره استفاده نموده و یا شیشه آن را بازیافت کرد. این ظرف را با هزینه پایین می توان از شرکت های تولید کننده سفارش داد. این ظرف را به راحتی می توان ارزیابی کرده و یا آن را مهر و موم کرد.

صادر کننده جار یک کیلویی با قیمت استثنایی

صادر کننده جار یک کیلویی با قیمت استثنایی صادر کننده جار یک کیلویی با قیمت استثنایی این ظرف را به این صورت به مشتریان خود عرضه می دهد. مصرف کننده جار یک کیلویی را با روش ها متعددی می تواند سفارش دهد یکی از روش ها خرید جار روش مستقیم می باشد در این صورت جار یک کیلویی را با قیمت ارزان می توان به دست آورد.

روش دیگر برای تهیه جار خرید عمده می باشد در این روش هم ظرف مورد نظر به قیمت کارخانه به دست مصرف کننده می رسد. روش دیگر خرید بدون واسطه بوده است این روش هم برای مشتری مقرون به صرفه بوده است. قیمت جار کیلویی تا حدودی به کیفیت بستگی دارد. فروشگاه جار کیلویی این محصول را به مصرف کننده عرضه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما