صادرات بطری درب تشتکی خور در کشور

صادرات بطری درب تشتکی خور در کشوردرحال پیشرفت می باشد. با صادرات این محصول از نظر کیفیت و سلامت بهداشت، محصولی درجه یک می توان گفت. امروزه صادرات ایران تسبت به چند دهه ی قبل بهترو بیشتر شده است. روی این تشتک های بطری علامت استاندارد حک شده است که مرغوبیت کالا را نشان می دهد.صادرات بطری درب تشتکی خور از سود دهی بالایی برخوردار است.

محصولات تولید شده توسط نمایندگان صادر کننده، با توافق طرفین به صورت دریایی و هوایی به مقصد مورد نظرارسال و صادر می شود.

این محصولات از کیفیت بالایی بر خوردار می باشد.

صادرات بطری درب تشتکی خور در کشور

مشخصات کامل بطری درب تشتکی خور

مشخصات کامل بطری درب تشتکی خور مشخصات کامل بطری درب تشتکی خور به این شرح می باشد :

آب بندی درست انجام شده باشد. ازنظر وزن سبک باشد، کیفیت مطلوب و مناسب داشته باشد، راحت باز و بسته شود،کیفیت و مرغوب باشد.

بطری های دلستر و تشتک خور به خاطر شکنندگی آن بیشتر در رستوران ها قابل استفاده است و برای جا به جایی مناسب نمی باشد. بعضی از این بطری ها درب تشتکی آسان باز شو هستند و مخاطب های بیشتری نیز دارد. شرکت بطری سازی سعی بر این دارد که از درب های راحت بازشو استفاده کند.

تشتک درب بطری برای محکم بودن و خارج نشدن گاز آن گزینه مناسبی است. این تشتک ها در رنگهای متنوع تولید می شود و باید دارای استاندارد باشد. برای بستن این تشتک ها بر روی درب شیشه و بطری ها حتما نیاز به دستگاه مخصوص خود می باشد.

اگر از بطری و شیشه بعد از بستن تشتک ها نشتی نداشته باشد به معنی آن است که کاملا درست و استاندارد بسته بندی انجام شده است.

این نوع دستگاه ها دست ساز و از جنس آهن ساخته می شود. این وسیله را می توانید روی میز قرار داد و آن را با پیچ محکم کرده تا ثابت بماند.

بهداشتی بودن آن و استفاده آسان از مزایای این دستگاه، می باشد. این وسیله ی کاربردی، درب بطری ها را پرس می کند و به صورت پلمپ در می آورد.

شرکت صادرات بطری درب تشتکی خور

شرکت صادرات بطری درب تشتکی خور امروزه انواع بطری وجود دارد که به مصارف مختلفی می رسد. بطری های پلاستیکی انواع و اقسام مختلفی دارد و در اندازه و سایز و رنگ متنوعی تولید می شود. برای مثال : بطری آبلیمو، بطری شربت،بطری آب معدنی، انواع نوشیدنی ها، بطری های آب فانتزی، بطری های ورزشی، بطری شیر.

بطری های شیشه ای نیز برای انواع نوشیدنی ها از جمله دلسترها، نوشابه ها، آبمیوه ها و مصارف دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. که درب بعضی از این بطری ها که از جنس پلاستیکی است. ولی بطری های شیشه ای درب تشتکی خور استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما