صادرات بطری سایز متنوع دستی در کشور

شرکت ما هم اکنون فعالیت خود در زمینه صادرات بطری سایز متنوع دستی را شروع نموده است چراکه این بطری ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و از آنها می‌توان برای بسته بندی و نگهداری بسیاری از مواد غذایی استفاده کرد. این ظروف بسیار بهتر از ظروف پلاستیکی هستند و مواد غذایی در آنها ماندگاری بیشتر و طولانی مدتی دارد بدون اینکه تغییری در طعم آن ایجاد گردد.

صادرات بطری سایز متنوع دستی در کشور

انواع مختلف بطری سایز متنوع دستی

انواع مختلف بطری سایز متنوع دستی بطری های دستی در سایز های متنوع و همچنین شکل و رنگ بندی بسیار زیبایی عرضه می‌شوند که هر کدام برای نگهداری مواد غذایی مختلفی مناسب هستند. همانطور که می دانید ظروف شیشه‌ای قابلیت تجزیه پذیری بالایی دارند و همچنین مواد غذایی ریخته شده داخل آنها سالم و کاملا ارگانیک می‌ماند بدون اینکه ذره ای در طعم و مزه آن خللی ایجاد شود اما یکی از معایب آن سنگین بودن وزن آنهاست.

بطری های پلاستیکی دوام و مقاومت بالاتری نسبت به ظروف شیشه‌ای دارند و در صورت افتادن یا برخورد کردن با سطحی نمی شکنند اما برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی مناسب نیستند چراکه طعم و مزه آن را تغییر می‌دهند‌، همچنین وزن کمی دارند و بسیار سبک هستند

از بطری های پلاستیکی و شیشه‌ای با درب کوچک میتوان برای بسته بندی دوغ و یا نوشیدنی های دیگر استفاده کرد. همچنین از جار ها میتوان برای نگهداری ترشی، خیار شور، عسل، مربا و… نیز استفاده نمود.

از نمونه سایز های بطری تولید شده در شرکت ما میتوان به بطری های نیم لیتری، بطری های یک لیتری، بطری های دو لیتری، بطری های دسته دار، بطری های کوچک با درب کوچک، بطری های با درب بزرگ و… اشاره کرد که البته همگی این بطری ها در سایت ما قابل مشاهده و خریداری می باشند.

شرکت صادرات بطری سایز متنوع دستی

شرکت صادرات بطری سایز متنوع دستی برای اطلاع از قیمت بطری دستی و بهترین بطری دستی میتوانید به سایت ما مراجعه کرده و تمامی محصولات موجود در سایت فروش بطری های سایز متنوع به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و در صورت استفاده از اطلاعات بیشتر و راهنمایی میتوانید با کارشناسان و مشاوران فروش سایت در این زمینه گفتگو کنید و سپس هر کدام از بطری و محصولاتی را که خواستید سفارش داده و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

چنانچه قصد خرید بطری دستی در سایز های متنوع را دارید می‌توانید آنها را به صورت یکجا و عمده خریداری کنید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و برای شما به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.شزکت ما به علت کیفیت بسیار بالای این بطری ها آنها را به سایر کشورها نیز صادر میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما