صادرات بطری شیشه ای رنگی جدید

صادرات بطری شیشه ای رنگی این روز ها رونق خوبی پیدا کرده است. بطری های شیشه ای با رنگ های مختلف و متنوع بسیار زیبا هستند. علاوه بر این که مناسب بسته بندی نوشیدنی ها و سایر مایعات ، ظروف مناسبی جهت تزیین نیز هستند. می توان گیاهان آپارتمانی مختلفی درون آن ها گذاشت و در کنار هم برای دکور خانه از آن ها استفاده کرد. تولید کنندگان، شیشه های رنگی را در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید کرده اند. کیفیت و جذابیت شیشه ها سبب شده است تا طرفداران و علاقمندان بسیاری به خرید شیشه های رنگی روی آورند. در بازار های خارجی و بین المللی نیز شیشه های رنگی به فروش می رسند.

صادرات بطری شیشه ای رنگی جدید

طرح های مختلف بطری شیشه ای رنگی

طرح های مختلف بطری شیشه ای رنگی رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و نیلی در کنار هم هفت رنگِ رنگین کمان را تشکیل می دهند. شیشه های رنگی می توانند این قوس رنگین را به خانه های شما بیاورند. وقتی نور خورشید به این شیشه ها می تابد، نور از میان آن ها عبور کرده و طیفی زیبا در مقابل چشمانتان ایجاد می شود. طرح بطری شیشه ای متنوع و متعدد است. تمام اشکال هندسی از جمله استوانه، منشور، مخروط و کره برای طرح و مدل شیشه ها مناسب هستند.‌ طرح های فانتزی جدید و طرح های سنتی مخصوص قرابه، طرح های خمره و طرح های شیشه های کج نیز برای شیشه های رنگی به کار می رود.

نقش های برجسته ای نیز از جنس شیشه بر روی بعضی از شیشه های رنگی قرار دارد تا به زیبایی آن ها بیافزاید. از برچسب های مخصوص شیشه نیز می توان در آن ها به کار برد اما از این نقش ها کمتر استفاده می شود‌. بیشتر شیشه های رنگی ساده و بدون نقش هستند. جذابیت شیشه های به رنگ های مختلف و شفاف آن ها بر میگردد.

بازار صادرات بطری شیشه ای رنگی

بازار صادرات بطری شیشه ای رنگی کارخانه ها و تولید کنندگان بسیاری در تهیه و تولید شیشه های رنگی فعالیت می کنند. تولید کنندگان از می توانند از شیشه های بازیافتی استفاده کنند چرا که با رنگ کردن شیشه ناخالصی های موجود در شیشه پنهان شده و دیده نمی شود. قیمت این شیشه ها در مقایسه با سایر بلور ها ارزان تر و مناسب تر است. کیفیت و ظرافت شیشه های رنگی بسیار بالا است به خاطر ویژگی های مثبت این بطری ها بازار خرید و فروش آن بسیار داغ و پر رونق است. شرکت های بازرگانی متعددی به عنوان پخش کننده بطری شیشه ای، آن ها را از تولید کنندگان خریداری کرده و به بازار مصرف عرضه می کنند. این محصول توانسته است در بازار های خارجی حضور موفقی پیدا کند و محصول خوب ایرانی را به دنیا معرفی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما