صادرات بطری شیشه ای رنگی در کشور

صادرات بطری شیشه ای رنگی توسط کشور ایران با تمام ویژگی و خصوصیات و کیفیت بالایش به کشورهای همسایه صادر می‌شود که تولید کنندگان علاوه بر تولید و عرضه بطری شیشه ای در ایران هرساله حجم بالایی از این محصول به کشورهای دیگر صادر می‌کنند و صادرکنندگان در این زمینه پیشرفت زیادی کردند و توانستند هر ساله مدل و طرح و رنگ های مختلف را به محصولات خود بدهند تا باعث جلب توجه مصرف کنندگان خارجی خود شوند.

صادرات بطری شیشه ای رنگی در کشور

نحوه تولید بطری شیشه ای

نحوه تولید بطری شیشه ای بطری شیشه ای رنگی یک محصول با کیفیت و شفاف است و بعضی از آنها به صورت رنگی می باشد که برای نگهداری مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه نیز مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است از این رو میزان تولید بالا رفته و در زیر به نحوه و مراحل تولید این محصول می پردازیم.

در ابتدای کار ما باید وسایل مورد نیاز مانند ماسه و آهک و کربنات را فراهم کنیم بعد از فراهم این مواد باید آنها را به خوبی با هم مخلوط کنیم و بعد از این به مرحله ذوب می رسد و در آنجا تمام این مایه ها به صورت مایع آبکی و داغ در می آیند.

بعد از اینکه مایع به صورت ذوب درآمد آنها را در قالب بطری ها می ریزیم و می گذاریم تا مایع در قالب خشک شود و بعد از این مرحله مایه خشک شده را از قالب جدا میکنیم و بطری را بر روی دستگاه خنک کننده می گذاریم تا شیشه به خوبی خشک‌شود تا حباب های داخل آن از بین برود و از هرگونه گرد و غبار و تیرگی خارج شود.

و بعد از این مرحله بطری شیشه‌ای ما آماده است و شمامی توانید بنا بر سلیقه خود که آن را به صورت سفید و یا رنگی در آورید هنگامی که مواد اولیه را با هم مخلوط کردید می‌توانید برای رنگی کردن بطری رنگ را با آن مواد ها مخلوط کنید.

قیمت صادرات بطری شیشه ای رنگی در بازار

قیمت صادرات بطری شیشه ای رنگی در بازار بطری شیشه ای رنگی در بسیاری از موارد مانند خیارشور و سرکه مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد بسیار زیادی دارند از این رو تولید این محصول بالا رفته و توسط عرضه کنندگان به سراسر کشور عرضه می شودکه خرید را برای مردم راحت و آسان کرده است.

فروشگاه بطری شیشه ای به فروش و عرضه با کیفیت این محصول می پردازند‌ تولید کنندگان علاوه بر تولید برای کشور ایران برای خارج از کشور نیز تولید را انجام می‌دهند.

قیمت این محصول که برای کشور ایران تولید می‌شود ارزان تر بوده چون کیفیت متوسطی دارد ولی برای صادرات به دلیل داشتن کیفیت درجه یک قطعا بر روی قیمت تاثیر دارد. شما برای آگاهی از قیمت صادراتی این محصول می توانید به سایت ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما