عرضه انواع جار ترشی صادراتی در ایران باتن

شرکت ما با تولید و توزیع انواع جار ترشی صادراتی باکیفیت و مرغوب توانسته مشتریان بسیاری هم در داخل کشور و هم سایر کشورها جذب کند و سبب صادرات انواع جار ترشی به دیگر کشورها نیز شده است.

جار ترشی چیست و چه کاربردی دارد؟ معمولا به ظروفی با دهانه ی گشاد و باز که برای نگهداری و بسته بندی مواد غذایی همچون ترشی استفاده میشود ،جار ترشی می‌گویند وجنس آن نیز معمولا پلاستیکی و یا شیشه ای می باشد.

عرضه انواع جار ترشی صادراتی در ایران باتن

ویژگی انواع جار ترشی

ویژگی انواع جار ترشی همانطور که گفتیم جار ترشی در دو نوع جنس عرضه میشود و این دو نوع دارای شکل های مختلفی همچون هشت گوش،گلابی،خمره ای،شش گوش،چهار گوش،بیضی،گرد،هلالی و… ارائه می‌شود.

جار ترشی شیشه ای مزایایی همچون نگهداری بیشتر و بهتری نسبت به جار ترشی پلاستیکی دارد یعنی به مدت طولانی تری می‌شود مواد غذایی را داخل آن نگهداری کرد بدون اینکه خراب شود و از لحاظ بهداشتی هم کاملا مورد تایید است اما در جار ترشی پلاستیکی مواد غذایی را نمیتوان تا چندین ماه نگهداری کرد چراکه ممکن است مواد غذایی داخل آن خراب شود،جار ترشی پلاستیکی حمل آسانی دارد و چون وزن آن سبک است به راحتی میتوان آن را جابه‌جا کرد اما جار ترشی شیشه ای جابه‌جایی و حمل و نقل سخت تری دارد زیرا وزن آن سنگین است و امکان شکستن ظرف جار شیشه ای وجود دارد و در اثر ضربه نیز ممکن است این اتفاق بیفتد ،ولی در جار ترشی پلاستیکی امکان شکستن ظرف وجود ندارد و همچنین دیگرین تفاوتی که در این جار ها نمایان است قیمت آنها می باشد که جار ترشی شیشه ای معمولا قیمت بالاتری نسبت به جار ترشی پلاستیکی دارد.

فروشگاه تخصصی جار ترشی صادراتی

فروشگاه تخصصی جار ترشی صادراتی فروشگاه ما یکی از بزرگترین مراکز فروش تخصصی جار ترشی صادراتی در بازار است که با تهیه مستقیم جار از شرکت جار ترشی و ارائه و عرضه جار ترشی به مشتریان سبب افزایش فروش آن در سطح کشور شده است و شما نیز برای اطلاع از قیمت و خرید آن میتوانید بدون واسطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت اینترنتی و آنلاین به سایت ما مراجعه کرده و تمامی جارهای موجود در فروشگاه ما را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را با قیمتی مناسب سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

ضمنا شما د صورت تمایل و دلخواه میتوانید این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری نمایید که در این صورت قیمت آن برای شما ارزانتر محاسبه خواهد شد و به صرفه و اقتصادی تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما