فروشگاه مرکزی جار شیشه ای خیارشور در شیراز

فروشگاه جار شیشه ای خیارشور در شیراز با ارائه با کیفیت ترین محصولات در طرح ها و اشکال متنوع توانسته نظر مشتریان منطقه و حتی شهر های دیگر را نیز به خود جلب نماید به گونه ای که برای پاسخ به این نیاز روز افزون، فروشگاه مرکزی تصمیم به گسترش زیر ساخت ها شعبه های خود گرفته است تا با حفظ نسبت عرضه به تقاضا در بازار از رشد قیمت ها جلوگیری بعمل آورد و اعتماد مشتریان نیز حفظ گردد.

فروشگاه مرکزی جار شیشه ای خیارشور در شیراز

مزایای جار شیشه ای ساده برای ترشی چیست؟

مزایای جار شیشه ای ساده برای ترشی چیست؟ ما در این بخش می خواهیم به بررسی مزایای جار شیشه ای ساده برای ترشی بپردازیم تا شما نیز در فصل پاییز و درصورت تمایل به گذاشتن ترشی، این نوع ظروف را به عنوان گزینه اول انتخاب خود قرار دهید.

این ظروف از شیشه ی مخصوصی تولید می شود که نسبت به سایر انواع شیشه ها دارای درصد کانی سیلیکات بیشتری در مقابل کانی میکا است و همین ویژگی باعث می شود که در مقابل خوردگی اسید موجود در سرکه، مقاوم تر گردد و با گذر زمان ناخالصی های موجود در شیشه وارد دستگاه گوارش ما نگردد از سوی دیگر ترکیبات اولیه این شیشه ها دارای مقادیری از فلزات واسطه می باشند که رنگ آن را کمی تیره تر کرده و میزان جذب اشعه فرابنفش را بالا می برند و با این کار طول عمر و مدت زمان نگه دار محتویات آن بالا تر می رود زیرا این پرتو با برخورد به مواد غذایی باعث کاهش کیفیت آنها می گردد.

در تولید این جار ها علاوه ظرف شیشه ای، در طراحی درب های آن نیز به گونه ای عمل می گردد که میزان انبساط حجمی این قسمت فلزی با افزایش دما به حداقل خود برسد که برای این امر از فلزاتی استفاده می شود که دارای ضریب انبساط حجمی پایینی هستند همچنین واشر هایی در آنهای این درب ها تعبیه شده است که میزان ورود هوا را به حداقل می رساند همین امر باعث می شود که احتمال ایجاد کپک و گندیدگی در ترشی و یا سایر محتویات آن کمتر شود.

تنوع رنگ و شکل و اندازه های آنها باعث می شود که مصرف کننده دیگری نیازی به انتقال محتویات آن به ظروف دیگر را نداشته باشد و مستقیما از جارها بر روی سفره یا میز استفاده نماید.

پخش جار شیشه ای خیارشور با قیمت خوب

پخش جار شیشه ای خیارشور با قیمت خوب مجموعه ما با پخش جار شیشه ارزان خیارشور که دارای کیفیت بسیار بالا و قابل مقایسه با انواع گران تر موجود در بازار هستند، توانسته اعتماد مشتریان خرد و عمده را جلب نماید و در این راه برای امکان خدمت رسانی به اقصا نقاط ایران، مدیریت تصمیم به راه اندازی فروشگاه آنلاین عرضه کالا گرفته است که علت آن نیز رسالت مجموعه یعنی حجم فروش بالا با حاشیه سود کم می باشد.

شما عزیزان نیز می توانید برای همکاری با ما در زمینه فروش و پخش عمده محصولات و یا آگاهی از جدید ترین و به روز طرح ها، به وبسایت ما با آدرس بالا مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما