فروش انواع بطری شیشه ای دو لیتری

شیشه گری از صنایعی است که قدمت طولانی دارد و هر روز به رونق آن افزوده شده است چرا که ماده ای کم ضرر کاربردی است. استفاده از انواع شیشه در دنیای امروز بسیار گسترده بوده و نمی توان آن را منحصر به صنعت خاصی کرد. یک از کاربرد های مهم شیشه برای نگه داری مواد مختلف است. فروش انواع بطری شیشه ای دو لیتری برای تسهیل در نگهداری مواد مختلف است.

فروش انواع بطری شیشه ای دو لیتری

مشخصات کلی بطری شیشه ای دو لیتری

مشخصات کلی بطری شیشه ای دو لیتری مشخصات کلی بطری شیشه ای دو لیتری عبارتند از : تکه ای از شیشه مذاب شده داخل قالب هایی به نام Blank ریخته می شوند. جریان هوای فشرده به داخل قالب دمیده می شود و مواد مذاب را به انتهای قالب فشار می دهد تا دهانه یا قسمت انتهایی بطری شکل بگیرد.

در مرحله بعد دوباره از محل دهانه، هوای فشرده به داخل ماده مذاب شیشه دمیده می شود تا فضای داخلی بطری هم به شکل مورد نظر در بیاید و ماده مذاب تا جایی باد شود که شکل قالب مورد نظر را به خود بگیرد. محصول بدست آمده شکل اولیه بطری شیشه ای مدل دو لیتری است اما باز هم باید حرارت ببیند تا به ظرافت مورد نظر برسد.

بطری شیشه ای بهترین گزینه برای نگهداری مواد مختلف است چون اندازه مناسبی دارد، تا زمانی که شکسته نشده می توان از آن استفاده کرد، جنس شیشه هیچ نوع ماده مضری تولید نمی کند، به محیط زیست آسیب نمی رساند و شفافیت آن باعث می شود که مواد داخل آن دیده شود. فروشنده بطری شیشه ای آن را بهترین جایگزین انواع پلاستیکی می داند.

فروشنده انواع بطری شیشه ای دو لیتری

فروشنده انواع بطری شیشه ای دو لیتری کارخانه ها و کارگاه های بسیاری در شهرهای مختلف ایران اقدام به تولید و عرضه انواع شیشه می کنند. شیشه گری کار آسانی نیست، شیشه گران هنرمند با زحمت بسیار و تحمل درجه حرارت بالای محیط بهترین محصولات را تولید می کنند. کیفیت ظروف شیشه ایرانی نسبت به چند سال گذشته به نحو مطلوبی تغییر کرده است که با مراجعه به بازار و مقایسه آن متوجه این تغییرات خواهید شد.

فروشنده انواع بطری شیشه ای دو لیتری این محصول را برای رفع نیازهای مختلف کارخانه های تولید مواد غذایی در اختیار آنها قرار می دهد. البته بسیاری از بانوان با سلیقه ایرانی هم انواع ترشی، مربا، رب گوجه فرنگی و… را در این بطری ها نگهداری می کنند. فروشگاه های لوازم خانگی محل فروش بطری شیشه ای هستند.

برای خرید بطری شیشه ای دو لیتری حتما از کیفیت شیشه مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. اگر قصد دارید مواد مختلف را طولانی مدت نگهداری کنید حتما از بطری شیشه ای استفاده کنید. استفاده از شیشه به جای پلاستیک به سلامت خانواده و جامعه کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما