فروش انواع بطری فانتزی صادراتی

برای بسته بندی مواد غذایی، از انواع و اقسام بطری ها استفاده می شود چرا که بسته بندی های زیبا، تصویر خوبی از مواد غذایی را به مشتری ارائه می دهد و یکی از انواع این بطری ها، بطری فانتزی صادراتی و از جنس شیشه می باشند. به همین خاطر تولیدکنندگان برای جلب مشتری تلاش می کنند به روزترین و خاص ترین طرح ها را برگزینند. در فروشگاه مرکزی ما انواع بطری فانتزی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

فروش انواع بطری فانتزی صادراتی

میزان گنجایش بطری فانتزی

میزان گنجایش بطری فانتزی در بازارهای داخلی میزان تقاضای مردم برای خرید بطری شیشه ای سالیانه در حدود 500000 تن می باشد و معمولا در اندازه های 200 میلی لیتر تا 1500 میلی لیتر تولید می شود.

از این بطری ها برای نگهداری مواد نوشیدنی، مواد آرایشی، ترشی، مشروبات الکلی و… استفاده می شود بطری های شیشه ای فانتزی در هزاران طرح و شکل و سایز تولید می شوند و از آن برای نظم دهی آشپزخانه و یخچال کمک می گیرند.

این بطری ها با استفاده از مواد معدنی، تولید می شوند و این قابلیت را دارند که با صرف هزینه ناچیز، امکان بازیافت مجدد پیدا کنند بطری های شیشه ای بعد از بازیافت کیفیتی برابر با نوع اولیه دارند . در تولید این بطریها از دو خصوصیت مهم فشار و ضربه و دمیدن هوا مورد استفاده می باشد.

شناخت بطری فانتزی از روی ظاهر و طرح شکیل و استحکام و کیفیت مواد به کار رفته در آن مشخص می شود و در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد و به همین خاطر در اشکال و اندازه های متفاوت تولید می کنند تا جوابگوی همه ی سلیقه ها در هر طیفی باشند.

به علت اینکه در تولید بطری شیشه ای، از مواد شیمیایی استفاده نمی شود به همین خاطر در بسته بندی مواد غذایی در انواع ظروف، در ظرف شیشه ای موادسالمتر و بهتر نگه داری می شود.

فروشگاه انواع بطری فانتزی صادراتی

فروشگاه انواع بطری فانتزی صادراتی فروشگاه ما ارائه دهنده بطری فانتزی با کیفیت بالا می باشد و شما می توانید با ارتباط با مشاورین ما از طرح ها و اندازه های آنها مطلع شوید و به صورت حضوری اقدام به خرید آنها در حجم عمده نمایید. همچنین اگر به دلیل کمبود وقت و مشغله زیاد و دوری راه امکان خرید حضوری برای شما مقدور نیست می توانید به پایگاه اینترنتی مجموعه ما مراجعه کنید. برای خرید اینترنتی شما می توانید بعد از انتخاب محصول مورد تقاضا، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت برای شما ارسال کنند.

به علت خریداری در حجم انبوه ، هزینه حمل و نقل آن به طور چشمگیری پایین می آید و شما بطری صادراتی را با قیمت منصفانه ای تحویل می گیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما