فروش انواع بطری مخصوص صادرات

بطری مخصوص صادرات، از جمله ظروف یکبار مصرف صنعتی است که این بطری ها می توانند در صنایع غذایی کاربرد داشته باشند، مانند بطری آب معدنی، انواع نوشیدنی ها و بطری شیر‌. در واقع این بطری ها با حرارت و دمش باد، به شکل بطری کاربردی در انواع صنایع در می آیند، امروزه به دلیل قیمت اقتصادی که این بطری‌ های مخصوص دارند یکی از اولین ها در استفاده از انواع ظروف در بسته بندی مواد غذایی مایع می باشند.

فروش انواع بطری مخصوص صادرات

مشخصات کامل بطری مخصوص

مشخصات کامل بطری مخصوص

  • در اینجا باهم نگاهی به مشخصات کامل بطری های مخصوص می اندازیم:
  • برای تولید انواع بطری مخصوص عمده که اغلب در صنایع غذایی کاربرد دارد و در جهت اهمیت بالای بهداشت این نوع ظروف، از پلاستیک ها ی استاندارد مخصوص در صنایع غذایی استفاده می شود.
  • یکی از بهترین مواد که دارای استاندارد جهانی در زمینه سلامت و نداشتن کمترین مواد مضر در آن است و در بیشتر موارد در بسته بندی صنایع غذایی و استفاده می شود، پلاستیکی به نام پت می باشد.به همین جهت به آنها یکی از بی ضرر ترین پلاستیک ها می گویند، این نوع پلاستیک یکی از موادی است که در تولید بطری استفاده می شود و از مواد اولیه برای خروجی “دستگاه باد کن پت” می باشد.
  • از دیگر فواید استفاده از بطری مخصوص، وزن سبک و در عین حال مقاومت آن در برابر ضربه های شدید است که آن را گزینه‌ی مناسب برای بسته بندی انواع محلول و مایعات بر پایه مواد غذایی می کند.
  • هم چنین در تولید این نوع پت بطری همان‌طور که گفته شد، از نوع پلاستیکی مخصوص استفاده می‌شود که کمترین حلالیت را با مواد اسیدی چون آبمیوه ها دارد.
  • نکته قابل تامل در مورد مهم ترین فایده استفاده از این نوع پت بطری در بسته بندی و به طور کلی ذخیره سازی انواع مواد غذایی برپایه آب، قیمت فوق العاده اقتصادی آن می باشد که در مقایسه با انواع ظروف یکبار مصرف با متریال های مختلف بسیار نکته‌ی مثبتی است‌.

فروشنده انواع بطری مخصوص صادرات

فروشنده انواع بطری مخصوص صادرات این مرکز همواره، یکی از فروشنده‌ها و شرکت بطری مخصوص صادرات بوده تا به نوعی پاسخ به نیاز کارخانه های بزرگ صنایع غذایی و هم چنین کارخانه های کوچک برای استفاده از بطری ها، با توجه به اینکه درصد کم تولیدات دارند، باشد. این مرکز سعی دارد تمام محصولات باکیفیت خود را به صورت مستقیم و با حذف دلالان و واسطه های بازار با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران محترم قرار دهد، با توجه به کیفیت محصولات این مجموعه به عنوان ارائه بطری مخصوص، یکی از صادر کنندگان انواع آن، به کشورهای مختلفی از مناطق خاورمیانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما