فروش ویژه شیشه دوجداره رفلکس نمای ساختمانی

شیشه دوجداره ساختمانی به دلیل ضخامت مناسب از نفوذ هر گونه سر و صدا و عوامل مختلف به داخل ساختمان جلوگیری کرده و از طریق فروش ویژه امکان خرید ارزان قیمت آن وجود دارد. از این تجهیزات می توان در بخش های مختلف ساختمان مانند نمای آن استفاده نمود. 

فروش ویژه شیشه دوجداره رفلکس نمای ساختمانی

ضخامت انواع شیشه دوجداره ساختمانی

ضخامت انواع شیشه دوجداره ساختمانی شیشه ها از جمله مصالح ساختمانی و اجزایی از آن به شمار می آیند که با ویژگی های مختلفی ساخته می شوند. 

به عنوان مثال یکی از فاکتور های متمایز کننده انواع شیشه ضخامت آن می باشد. مثلا شیشه های دو جداره در مقایسه با انواع یک جداره آن تفاوت قیمت داشته و همچنین ضخامت بیشتری دارند.

از مهمترین اهداف تولید این تجهیزات، صرفه جویی در میزان مصرف انرژی می باشد. این شیشه ها به دلیل دو جداره بودن از هدر دادن سرمای ایجاد شده توسط وسایل سرمایشی در تابستان و وسایل گرمایشی مورد استفاده در زمستان جلوگیری می نمایند.

علاوه بر آن به دلیل دو جداره بودن از نفوذ هر گونه سرو صدا به ویژه در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ جلوگیری به عمل می آورد.

ضخامت انواع شیشه پنجره دوجداره بین شش تا شانزده میلی متر می باشد که با توجه به کاربری ها و کاربرد های گوناگون در ضخامت های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جا که در مراحل انتهایی تولید مورد آزمایش قرار می گیرند به همین دلیل آزمایش تعیین ضخامت نیز از جمله آزمایش هایی است که بر روی شیشه جهت تعیین ضخامت آن صورت می گیرد.

سقف های شیشه ای و درب و پنجره های موجود در بخش های مختلف ساختمان از جمله موارد کاربرد شیشه دو جداره می باشد که در ابعاد و گرید های مختلف به فروش می رسد. انتخاب این تجهیزات بر اساس موارد کاربرد آن صورت می گیرد به همین دلیل مدل های گوناگون آن در معرض خرید قرار داده می شود.

خرید مستقیم شیشه دوجداره دودی

خرید مستقیم شیشه دوجداره دودی شیشه دوجداره دودی یکی از اقسام شیشه های ضخیم است که رنگ خاص آن علتی بر پر استفاده بودن آنها به شمار می آید.

خرید این کالا به شیوه های مختلفی امکان پذیر است. یکی از این مدل ها، خرید مستقیم است که از طریق وب سایت حاضر امکانات آن در اختیار کاربران قرار داده شده است.

در این سایت ضمن وجود اطلاعات مختلف در مورد اقسام و انواع گوناگون این مدل از شیشه ها می توان شاهد آخرین قیمت روز آن نیز بود. با ثبت اطلاعات و میزان خرید در این مرکز فروش می توان به خرید مستقیم انواع شیشه دو جداره پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما