قیمت جار فانتزی شیشه ای

جار شیشه ای از محصولات پر کاربرد در بسته بندی برخی از مواد غذایی به خصوص است که در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد. این جارها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و حجم آنها نیز گوناگون است. جار فانتزی شیشه ای از انواع مختلف این محصول به شمار می رود که قیمت آن با توجه به کیفیت و حجم آن می تواند متفاوت باشد. جهت اطلاع از قیمت قیمت جار فانتزی می توان با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت و در نهایت سفارش آن برای آدرس مورد نظر اقدام نمود.

قیمت جار فانتزی شیشه ای

مشخصات جار فانتزی شیشه ای

مشخصات جار فانتزی شیشه ای جاری شیشه‌ای از ظروف بسیار مهم و پر مصرف جهت بسته بندی انواع مختلف مربا، عسل و ترشیجات است. این ظرف با توجه به نوع محصول قرار گرفته در آن در حجم ها و ظرفیت های مختلف تولید می شود که معمولاً بین ۸۰ تا ۳۵۰ سی سی می باشد و برخی دیگر این حجم به ۵۰۰ تا 1000 سی ‌سی نیز می رسد.

از مشخصات انواع جار فانتزی شیشه ای می ‌توان به شکل خاص آنها اشاره کرد که نسبت به جارهای معمول کاملاً متفاوت است. در این جارها از اشکال هندسی مختلف استفاده شده است که از جمله آنها می ‌توان به جار شیشه کوپ عینکی، دسری، خاویاری، دیاموند، چهارگوش، کوزه‌ای و غیره اشاره کرد. این جارها از شکل هندسی خاصی تبعیت نمی کنند و همین مسئله باعث تمایز آنها از انواع جارهای دیگر شده است.

از مشخصات این جار می ‌توان به ضخامت بالای شیشه آنها اشاره کرد. که در بخش‌های مختلف می ‌تواند کاملاً متفاوت باشد. درب آنها اغلب از جنس فلزی بوده اما اخیراً درب های پلاستیکی نیز برای این جارها استفاده می شود و استحکام قابل توجه در برابر ضربه از ویژگی‌های آنها به شمار می رود.

توزیع کنندگان جار فانتزی شیشه ای

توزیع کنندگان جار فانتزی شیشه ای توزیع جار شیشه ای فانتزی توسط توزیع کنندگان این محصول در کشور انجام می ‌شود و کارخانه های صنایع غذایی و بسته بندی به این جار به مقدار زیاد در طول سال نیاز دارند که تامین نیاز این کارخانه ها از توزیع کنندگان معتبر آن قابل انجام است و جالب فانتزی شیشه ای با پایین ترین نرخ ممکن به دست آنها خواهد رسید.

توزیع کنندگان از فروشگاه مجازی خود برای معرفی انواع مختلفی این جار استفاده کرده‌اند و خریداران می ‌توانند با مراجعه به همین وب سایت و بخش محصولات انواع مختلف این جار را مشاهده کرده و از میان آنها گزینه های مورد نظر را به صورت عمده درخواست کنند.

ثبت سفارش در این سایت بسیار راحت است و تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه زمان امکان پذیر است. این توزیع کنندگان سفارشات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران نهایی ارائه می کنند و به همین دلیل قیمت تمام شده این جارها برای مصرف کنندگان پایین ترین نرخ ممکن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما