قیمت فروش شیشه رنگی مشجر 4 میل

شیشه‌های رنگی یکی از قدیمی‌ترین و البته زیباترین شیشه‌های ساخته شده‌ هستند که در انواع و ضخامت‌های مختلف تولید می‌گردند.  یکی از انواع آن، شیشه رنگی مشجر ۴ میل است.  در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع شیشه و همچنین قیمت فروش نوع چهار میل آن ، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

قیمت فروش شیشه رنگی مشجر 4 میل

کارخانه تولیدی شیشه رنگی مشجر

کارخانه تولیدی شیشه رنگی مشجر شیشه‌های نوع رنگی که دارای طرح‌های متنوعی هستند، از دیرباز در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که آثاری از آن‌ها در سازه‌های قدیمی قابل مشاهده است. 

در کارخانه‌های تولیدی این نوع شیشه‌ها، پس از مذاب کردن ماده اولیه که همان شن و ماسه و در مواردی برای سخت و نشکن شدن ماده سیلیس است و شکل دهی به آن به شکل مشجر، اکسید فلزات مختلف اضافه می‌شود و پس از مخلوط شدن، با سرد کردن آن شیشه رنگی تولید می‌گردد. 

در واقع بر خلاف تصور عموم که از رنگ‌های ساختمانی و مصنوعی در آن‌ها استفاده می‌شود، از ترکیب شده فلزات با اکسیژن استفاده می‌گردد. 

برای مثال اکسید آهن با فرمول Fe2O3 می‌تواند سبب ایجاد رنگ قرمز در این شیشه‌ها گردد. 

استفاده از کروم باعث ایجاد رنگ سبز بسیار پر رنگ و مس سبب ایجاد رنگ سبز کم رنگ می‌گردد. 

دلیل استفاده از این شیشه‌ها این است که ایران جزو کشورهایی با درجه جذب انرژی بالای نور خودشید است و با توجه به آن، میزان گرم شدن منازل و شرکت‌ها بسیار افزایش می‌یابد و می‌تواند سبب افزایش استفاده از انرژی برق و کمبود آن گردد. 

بر همین اساس استفاده از شیشه‌های رنگی، می‌تواند سبب دفع انرژی‌های پرقدرت نور خورشید و در نهایت جلوگیری از گرم شدن داخل محیط گردد. 

علاوه بر آن‌ها در کارخانه‌ها نوعی از آن به نام شیشه رنگی برقی نیز تولید می‌گردد که در فروشگاه‌ها و شرکت‌ها کاربرد داشته و باعث باز و بسته شدن اتوماتیک درب‌ها می‌شوند و البته به دلیل ظاهر شکیل و متنوع سبب زیبایی محیط نیز می‌شود. 

فروش مستقیم شیشه رنگی دکوراتیو منزل

فروش مستقیم شیشه رنگی دکوراتیو منزل با توجه به مواردی که ذکر شد و البته ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع شیشه‌ها، میزان استفاده از آن‌ها به خصوص در منازل افزایش یافته و به این ترتیب تولید افزایش یافته است. 

کارخانه ما اقدام به تولید نوع مشجر آن‌ها و همچنین فروش مستقیم شیشه رنگی دکوراتیو کرده که با توجه به حذف واسطه‌ها، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر می‌شود. 

متقاضیان می‌توانند جهت خرید این محصول با کیفیت بالا و به قیمت مناسب، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما