قیمت مناسب آینه دکوراتیو نگین دار طرح گوهر

آینه یکی از ابزارهای پرکاربردی است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود و البته انواع مختلفی نیز دارند. 

یکی از انواع آن، آینه دکوراتیو نگین دار است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع آینه‌ها و همچنین قیمت طرح گوهر آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

قیمت مناسب آینه دکوراتیو نگین دار طرح گوهر

آینه چند تکه دایره ای دکوراتیو نگین دار

آینه چند تکه دایره ای دکوراتیو نگین دار آینه‌های دکوراتیو یکی از جدیدترین و البته شیک‌ترین آینه‌های ساخته شده در جهان هستند که در دکوراسیون داخلی منازل و شرکت‌ها کاربرد دارند. 

معمولا به شکل چند تکه هستند و از اشکال هندسی منتظم در برش آن‌ ها استفاده می‌شود. 

یکی از اشکال آن، شکل دایره‌ای است که از آن جایی که چند تکه است، دارای دایره‌های کوچک بزرگ و یا در هم فرو رفته هستند که با کنار هم قرار گرفتن، یک شی زینتی شیک و زیبا به حساب می‌آیند. 

آینه دکوراتیو قاب دار نگینی، در قسمت اطراف قاب دارای نگین‌های بزرگ و کوچکی است که بسیار درخشان بوده و زیبایی این آینه‌ها را دو چندان می‌کنند. 

دلیل استفاده از این نوع آینه‌های دایره ای چند تیکه در پذیرایی‌ها به ای دلیل است که چون آن ‌ها را دلیل رو به روی پنجره‌ها نصب می‌کنند، سبب انعکاس و پخش نور در محیط شده و آن جا را بزرگتر از حد واقعی نشان می‌دهند و به این ترتیب برای فضاهای کوچک می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. 

همچنین از آن‌ها در اتاق خواب‌ها اگر استفاده شود، می‌تواند روشنایی محیط را به قدری زیاد کند که نیاز به استفاده از برق نباشد و دوم اینکه وجود نور در هنگام بیدار شدن از خواب، سبب ایجاد حس نشاط و سرزندگی شده و از بی حالی جلوگیری می ‌کند. 

نصب آن ها بسیار آسان بوده و کافی است که به وسیله تنها یک نگهدارنده به مکان مورد نظر متصل کرد چرا که وزن بسیار سبکی دارند و باعث ایجاد سنگینی نمی‌شوند. 

آینه دکوراتیو طرح مدرن از کجا بخریم؟

آینه دکوراتیو طرح مدرن از کجا بخریم؟ با توجه به مواردی که گفته شد، بسیار از طراحان داخلی، استقبال بسیار زیادی از این محصولات کرده‌اند و به این ترتیب با توجه به افزایش نیاز بازار. تولید آن نیز بیشتر شده است. 

مجموعه ما اقدام به تولید و عرضه آینه دکوراتیو دایره ای نگینی با طرح‌های مدرن کرده که با توجه به قیمت مناسب، رضایت خریداران عزیز جلب شده است. 

متقاضیان محترم می ‌توانند جهت اطلاع از قیمت مناسب این محصول، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و با مشاوران سایت ما در ارتباط باشند و پس از مقایسه قیمت‌ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما