مراکز فروش آینه دکوراتیو با قاب چوبی

آینه ها وسایل ضروری هستند که می توان در انواع و ابعاد مختلفی به دست آورد. در کنار مورد نیاز بودن این محصولات، جنبه زیبایی بخشیدن به فضا و مکان های متفاوت را نیز دارد. از سویی، یکی از بهترین کالاها در این عرصه، آینه دکوراتیو چوبی می باشد که می توان از مراکز فروش، آن را که در قاب های متنوعی جای گرفته، تهیه کرد.مراکز فروش آینه دکوراتیو با قاب چوبی

آینه دیواری دکوراتیو چوبی سنتی مشبک

 آینه دیواری دکوراتیو چوبی سنتی مشبک از گذشته ها، برای زیباسازی آینه ها آنان را در قاب می گرفتند که از جنس های مختلفی ساخته شده بود. امروزه هم به نوعی این رسم حفظ شده و از جمله قشنگ ترین محصولات، آینه دیواری دکوراتیو چوبی سنتی مشبک می باشد که آنان را می توان در اشکال زیر مشاهده کرد و به دست آورد:

  • آینه دیواری چهارگوش
  • آینه دیواری مستطیلی
  • آینه دیواری دایره ای
  • آینه دیواری بیضی شکل
  • آینه دیواری لوزی مانند
  • آینه دیواری مثلثی 

این کالاها در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ ساخته می شوند که می توان آنان را در سالن های پذیرایی، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره نصب کرد. برای کسانی که علاقمند به محصولاتی از این قبیل با طرح ها سنتی هستند، ما به شدت این کالا را پیشنهاد می کنیم؛ چون که کاملاً دکوراسیون شما را تغییر می دهد.

گفتنی است، قاب این آینه‌ ها را به روش های دستی و یا کارخانه ای تولید می کنند که بی گمان، آن مدلی را که استادان معروف با مهارت خاص حکاکی و برش می زنند، هم از نظر زیبایی و نیز هنری، خارق العاده و منحصر به فرد می باشند.

خرید آینه دکوراتیو رنگ طلایی

خرید آینه دکوراتیو رنگ طلایی در زمان خرید آینه دکوراتیو رنگی طلایی، باید به موارد مختلفی توجه نمایید تا بتوانید محصولاتی ایده آل، کاربردی، قشنگ و ارزان قیمت به دست آورید. یکی از مهمترین این نکات، دقت کردن به جنس قاب است که آن را از فلز، چوب و حتی پلاستیک تولید می نمایند. موضوع دیگر، کیفیت رنگ آن می باشد که نباید به زودی از بین برود.

در همین حال، بشود آن را راحت با سایر کالاهایی که در یک فضا به کار می بریم ست نمود و از جانبی، باعث شود تا محیط از نظر دکوری دلنشین به نظر برسد.

از طرفی باید بگوییم که آینه دکوراتیو طلایی را با قیمت های مناسب نیز می توان خریداری کرد و برای این منظور نیاز است تا مرکز فروش اصلی را پیدا کنید. از این طریق، شما خواهید توانست که به صورت عمده بهترین کالاهای تولید شده و آینه دکوراتیو سنتی را به دست آورید. جهت سفارش، همین اکنون با شماره های زیر تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما