مرکز تولید جار شیشه ای کوچک رنگی

یکی از پرکاربرد ترین محصول برای مواد تولید جار شیشه ای کوچک می باشد که معمولاً  شیشه کوچک برای بسته بندی محصولات و موادی است که دارای ارزش زیادی هستند یعنی گران هستند مانند زعفران خاویار یا ادویه‌هایی مثل هل سبز هل باد و انواع روغن ها و ادویه های بسیار گران قیمت که در شیشه های کوچک بسته بندی میشوند و این شیشه های کوچک در کارخانه های تولید جار شیشه کوچک مخصوص به این کار تولید میشوند.

مرکز تولید جار شیشه ای کوچک رنگی

طبقه بندی انواع جار شیشه از نظر حجم

طبقه بندی انواع جار شیشه از نظر حجم

جارهای شیشه ای دارای ظاهر زیبایی هستند و توجه خریداران را در فروشگاه ها به خود جلب می کنند اینجار ها دارای رنگ های متنوع می باشند می‌توان از آنها برای از آن استفاده های گوناگون کرد.

تولید جار شیشه ای

بطری های شیشه ای در اندازه و رنگ های متنوع و همچنین شکل های مختلف دارای دو مرحله ساخت هستند مرحله ساخت اول روش دمیدن دمیدن نام دارد در روش دیگر روش تولید پرس و دمیدن است در قدیم این دو روش به صورت دستی انجام می‌شد ولی امروزه به صورت مکانیزه می‌توانیم این محصولات را با توجه به سفارش و سلیقه مشتریان در اندازه های مختلف و با قیمت پایین تر تولید کنیم حتی تولیدکنندگان مواد غذایی نیز می توانند هر نوع شیشه ای را مطابق با محصول خود سفارش دهند.

انواع جار شیشه ای

جارهای شیشه‌ای دارای تنوع رنگی و همچنین تنوع از نظر حجم و تنوع از نظر شکل هستند تنوع از نظر رنگ معمولاً جار ها دارای رنگ های سبز قهوه‌ای زرد و سفید هستند از نظر شکل جار ها دارای شکل های بیضی چهارگوش دایره‌ای شش گوشه می باشد جار ها از نظر حجم دارای انواع جاروهای کوچک می توان حتی مواد گرمی بسیار با ارزش را در آن قرار داد هستند مثلاً زعفران و انواع هل جاهای بزرگتر که معمولاً ۱۰۰ گرمی ۲۰۰ گرمی ۵۰۰ گرمی یک کیلویی دو کیلویی و حتی بزرگتر هستند از نظر حجم میتوان آنها را تقسیم کرد.

مزیت جار شیشه ای

جار شیشه ای دارای مزایای بسیاری است از جمله این مزایا می توان آن به موارد زیر اشاره کرد از جمله مهم‌ترین مزایای جار شیشه  رنگی استفاده از آنها در بسته بندی داروهایی است که نباید نور به آنها برسد. و بسیار در صنعت دارو سازی این جارها کاربرد دارند. مزیت دیگر این چراغها در بسته بندی مربا است که جلوه زیبایی به 


پخش مستقیم جار شیشه ای کوچک در ایران

پخش مستقیم جار شیشه ای کوچک در ایران

امروزه به دلیل استقبال زیاد از جار شیشه‌ای فروش جار شیشه ای به صورت گسترده در فروشگاههای سراسر کشور انجام می‌شود و همچنین شرکت تجاری ما قادر به پخش جار شیشه رنگی در انواع مختلف است تهیه انواع جار شیشه ای به صورت تلفنی یا ثبت نام در سایت در هر نقطه از کشور ایران که باشید در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما