مرکز خرید بطری اتومات صادراتی

تولید بطری قبل از اینکه به صورت اتومات باشد در کارگاه های کوچک درست می شد و به همین دلیل تنوع کمتر و موجودی کمی در مراکز خرید داشت. ولی با ورود صنعت اتومات، بطری اتومات صادراتی در انواع و اقسام مدل، طرح ها با تعداد بسیار زیاد تولید شد و این باعث شد که مراکز تولید این بطری ها، مرکز خرید برای صادر کنندگان این کالا باشد. فروشگاه بطری اتومات صادراتی فقط کار خرید و پخش را به صورت عمده انجام‌ می دهند و خرید و فروش جزئی ندارند.

مرکز خرید بطری اتومات صادراتی

نحوه تولید بطری اتومات

نحوه تولید بطری اتومات در اوایل بطری اتومات وجود نداشت و بطری توسط دمیدن و حرکات دست و شکل دادن به آن تولید می‌ شد ولی بعد از سال‌ ها فرآیند نیمه اتومات به وجود آمد سپس با پیشرفت تکنولوژی فرآیند تولید بطری به صورت تمام اتومات شد.

نحوه ی تولید بطری اتومات جدید به این صورت است که ابتدا تکه های شیشه را در قسمت ذوب کردن دستگاه قرار داده و سپس این مواد مذاب به طور اتوماتیک داخل قالب های مخصوص ریخته می‌ شود و با دستگاه‌ های پیستون که همان عمل دمیدن انسان با دهان است را انجام می‌ دهد و این دستگاه هوا را به داخل قالب شیشه می‌ دمد و این هوا به مواد مذاب فشار وارد می‌ کند و دهانه بطری شکل می‌گیرد

و دوباره این دستگاه هوای را با فشار زیاد به داخل بطری وارد شده این بار فضای داخل بطری خالی شده و بطری شکل می‌ گیرد و دیگر در قالب جای خالی نمی ماند ضخامت بطری از قبل روی دستگاه تنظیم می شود و یا اگر بخواهیم ضخامت بطری را دوباره کم تر کنیم در دستگاه قالب گیری دوباره عمل دمیدن هوا انجام می‌ شود تا ضخامت مورد نظر به دست آید در مرحله آخر این دستگاه بطری های آماده را به طور اتومات به خارج هدایت می کند تولید بطری کاملا اتوماتیک بوده و هیچگونه دخالت دست صورت نمی گیرد.

فروش انواع بطری اتومات صادراتی

فروش انواع بطری اتومات صادراتی بطری اتومات یعنی تولید بطری کاملاً اتوماتیک بوده و توسط دستگاه‌ ها صورت می‌ گیرد که در انواع مختلف تولید می شود این تنوع در اندازه، طرح، انواع شکل ها است که این تولید توسط دستگاه‌ های پیشرفته صورت می‌ گیرد به همین دلیل تقاضا کنندگان زیادی از خارج کشور دارد.

صادر کنندگان بطری اتومات به خاطر گران شدن دلار و پایین آمدن نرخ پول ایران صادرات محصولات خود را به کشور های زیادی عرضه می کند تا ضرری نظرِ مالی نداشته باشند و این عمل باعث وارد شدن ارز به داخل کشور می‌ شود که این به پیشرفت توسعه اقتصادی کشور کمک می‌ کند. تورم ها عاملی شدند تا تولیدکنندگان و صادر کنندگان بطری اتومات بسیار مرغوب تولید و عرضه کنند تا در خارج از کشور با استقبال خوبی رو به‌ رو شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما