مرکز صادرات بطری شیشه ای رنگی

بسیاری از کارخانه ها به صادرات بطری شیشه ای رنگی می پردازند. این محصول کاربرد بسیار فراوان در بسیاری از صنایع مواد غذایی و دارویی دارد. بطری شیشه ای رنگی در طرح ها و مدل های متفاوت و سایزهای مختلفی به بازار عرضه می‌شود و برای موارد گوناگون به کار برده می شود. بطری کوچک بیشتر برای محصولات دارویی و بطری هایی که در اندازه های یک لیتری و نیم لیتری هستند، برای محصولات غذایی مورد توجه است.

مرکز صادرات بطری شیشه ای رنگی

تنوع مدل های صادرات بطری شیشه ای

تنوع مدل های صادرات بطری شیشه ای

پخش کننده بطری شیشه ای این محصول را در سایز های مختلف و با کیفیت های گوناگون تولید می کند. برای محصولاتی همانند الکل از بطری های شیشه ای با ضخامت زیاد استفاده می شود. زیرا که این محصول خطرناک است و باید در جایی نگهداری شود که به دور از حرارت باشد. بنابراین از بطری های شیشه ای ضخیم استفاده می شود. همچنین داروهایی هستند که در بطری های قهوه ای رنگ نگهداری می شود تا نور باعث خرابی این محصول نشود.

برای برخی از مواد غذایی همانند شیر و سرکه و مواردی از این قبیل از شیشه های رنگی و ساده استفاده می‌شود. ضخامت اینگونه محصولات برای چنین مواردی مناسب است. اینگونه بطری ها طعم و مزه مایعات را عوض نمی‌کند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای بسیاری از محصولات هستند. تنوع بطری شیشه ای باعث شده است تا بسیاری از کارخانه داران بتوانند از مدل های متفاوت و سایز های مختلف آن برای پخش مواد غذایی خود استفاده کنند.

بطری های شیشه های رنگی بیشتر حالت تزئینی دارند و یا برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه بطری ها بسیار شکیل و زیبا هستند و می‌توانند بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کند. صادرات بطری شیشه‌ای در سال‌های اخیر رونق بیشتری یافته است و کشورهای همسایه برای بسته بندی کردن محصولات خود به اینگونه بطری ها روی آورده اند.

فروش بهترین صادرات بطری شیشه ای رنگی

فروش بهترین صادرات بطری شیشه ای رنگی

صادرات بطری شیشه ای رنگی از ایران به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌شود. همچنین بطری های بسیار زیبا و شکیل برای صادرات به کشورهای اروپایی نیز ارسال می گردد. بطری شیشه ای رنگی را می توانید در حجم انبوه و عمده از کارخانه ها خریداری کنید.

این بطری ها را می توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نیز تهیه فرمایید. به ویژه کارخانه های بسیاری در سال های اخیر اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی نموده اند تا بتوانند محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. خرید بی واسطه این محصول باعث می‌شود تا در هزینه و وقت شما صرفه جویی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما