مرکز صادرات جار چهار گوش درب کانتینری

جار چهارگوش به شیشه های درب داری گفته می شود که حالت چهارگوشه دارند و در اندازه های طولی مختلفی تولید می شوند ، این جار ها از شیشه های بسیار شفافی تولید شده اند و همچنین درب فلزی بسیار زیبایی دارند ، که همه ی این موارد زیبایی و کارایی این محصول را دو چندان کرده است . این محصول به خاطر کیفیت و زیبایی که دارد، در کشور های مختلف خواهان زیادی داردو می توان با صادرات جار چهار گوش درب کانتینری به اقتصاد کشور کمک بسیاری کرد .

مرکز صادرات جار چهار گوش درب کانتینری

نحوه صادرات جار چهار گوش

نحوه صادرات جار چهار گوش جارها معمولاً در اندازه های طولی مختلفی تولید می شوند و جارها کاربرد های زیادی دارند، برای نمونه میتوان از جار ها:

برای بسته بندی مربا ، مارمالاد ، عسل ، شکلات صبحانه ، ترشی ، خیارشور یا برای تهیه جارکیک ها و فروتفیل ها استفاده کرد،و یا برای تزئین این جار ها میتوان از گل های طبیعی و نخ های کنفی استفاده کرد و یا برای تهیه و نگهداری شمع میتوان از آن ها استفاده کرد .

برای تهیه جار ها باید از شیشه های نازک استفاده شود ، چراکه شیشه هایی که ضخامت زیادی دارند ، هنگام شکل دهی به جار های چهارگوش کدر و تیره می شوند ، پس از شیشه هایی که ضخامت بیشتری دارند در تولید جارهای استوانه ای استفاده می شود . برای صادرات این محصولات به خارج از کشور ، کیفیت خیلی اهمیت دارد، که کیفیت این محصول که در آزمایشگاه ها مورد آزمایش قرار گرفته و تایید شده است ، همچنین میتوان با انتقال جار ها با وسیله ای مناسب و در بسته بندی مناسب ، از این محصولات محافظت کرد تا به صورت سالم به دست مصرف کنندگان نهایی برسد.

شرکت صادرات جار چهار گوش درب کانتینری

شرکت صادرات جار چهار گوش درب کانتینری برای خرید جار چهار گوش صادراتی میتوانید به صورت حضوری به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و یا می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت ، انواع مختلف محصولات را در سایز ها . طرح های مختلف را مشاهده کنید و محصولات دلخواه خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را ثبت کنید ، همچنین در صورت دلخواه میتوانید با مشاورین فروش این شرکت صحبت کنید و سوالات خود را از آن ها بپرسید .

این شرکت قصد داشته با حذف واسطه ها و فروش مستقیم محصولات در مرکز جار چهار گوش ، قیمت محصولات را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و همین امر موجب حمایت از مصرف کننده گرامی نیز شده است و افراد زیادی از این محصولات خریداری و استفاده نموده اند .

همچنین میتوان با صادرات محصولات این شرکت علاوه بر بهبود چرخه اقتصادی کشور ، موجب حمایت از تولید کننده ایرانی نیز شد و جوانان زیادی را به اشتغال و کسب درآمد مشغول کرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما