مرکز صادر کننده جار نیم کیلویی ایران

امروزه جار نیم کیلویی یکی از پر طرفدارترین جار های شناخته شده می باشد و افراد زیادی را به خود جذب نموده است زیرا کاربرد های آن در حال افزایش است و سود خوبی در خرید و فروش آن وجود دارد پس شما نیز اگر قصد خرید داشته باشید می توانید با مراجعه به مرکز صادر کننده جار نیم کیلویی، آن را تهیه کنید.

مرکز صادر کننده جار نیم کیلویی ایران

مشخصات انواع جار نیم کیلویی

مشخصات انواع جار نیم کیلویی انواع جار ها بر اساس جنس را می توان به دو نوع تقسیم نمود که نوع اول از جارهای شیشه‌ای بوده و نوع دوم از جار های پلاستیکی می باشد که قبل از خرید بهتر است ابتدا نیاز خود را مشخصس کنید و سپس از بین انواع جار نیم کیلیویی انتخاب کنیو و در نهایت ان را خریداری کنید، انواع جار نیم کیلویی مشخصات متفاوتی هم دارد؛ رنگ ظروف پلاستیکی را می توان در انواع و اقسام رنگ ها و طرح ها در مراکز تولیدی به صورت عمده به دلیل کاربرد های آن که می تواند برای روغن، دارو، مربا، رب گوجه فرنگی، ادویه یا عسل استفاده نمود، تهیه نمود.

افراد می تواند دلایل زیادی برای خرید جار پلاستیکی داشته باشد که از آنها می توان به این موارد اشاره کرد برای مثال بازیافت مواد پلاستیکی امکان پذیرتر از مواد شیشه می باشد، مواد پلاستیکی شفاف اند، طرح‌های آن می تواند کاملا متنوع باشد، ظروف پلاستیکی از نظر ساختار دارای طول عمر زیادی می باشند و قوی هستند برای ساخت ظروف پلاستیکی کارخانه ها نیازمند هستند تا پلاستیک ها را به شکل های مورد نظر درآورد که این شکل مورد نظر می‌تواند به صورت چهار گوش، شش گوش، هشت گوش، شکلاتی، بیضی، گلابی، خمره‌ای، هلالی، قلبی، گلدونی و زنبورداران باشد.

نوع دوم از جاهایی که شیشه‌ای می باشند می‌توانند در طرح ها و رنگهای متفاوتی عرضه شوند که معمولاً به دو نوع ظرف شیشه ساده یا ظرف شیشه های فانتزی تقسیم می شوند و دلیل کاربرد بالاتری که نسبت به ظرف های پلاستیکی دارند محبوب تر از آنها نیز هستند زیرا این جار می‌تواند در نگهداری مواد غذایی مخصوصا ترشیجات یا کنسرو کردن بسیار مناسب باشد و مواد غذایی را برای مدت طولانی تری حفاظت و نگهداری کند؛ برای مثال از آن ها می توان در نگهداری مربا، زیتون، تخم مرغ، فلفل، ترشی ، سیر ترشی و مواردی بسیار دیگری مخصوصا در فروشگاه ها استفاده نمود.

اگر بخواهیم جار شیشه ای و جالب پلاستیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان گفت که قیمت جار شیشه از جار پلاستیکی بیشتر است زیرا ماندگاری مواد غذایی در آن بیشتر بوده و از لحاظ بهداشتی نیز از پلاستیک ظروف پلاستیکی بهتر عمل می کند وزن حاضر وزن نیز چون ظروف‌پلاستیکی کم وزن تر هستند یک مزیت نسبت به ظروف شیشه های حساب می شود. برای خرید جارو های پلاستیکی تیتراژ آن در نظر گرفته می شود برای مثال جار نیم کیلویی، جار یک کیلویی، جار دو کیلویی و… از لحاظ قیمت کمی می توانند با هم اختلاف داشته باشند.

کارخانه صادر کننده جار نیم کیلویی

کارخانه صادر کننده جار نیم کیلویی شما می توانید با اطلاع از نحوه فروش ظرف های پلاستیکی و نحوه خرید آن بر اساس متراژ اقدام نمایید و سپس با دیدن طرح جار و رنگ و… آن ها را با سلیقه خود وفق دهید. این سایت با توزیع جار های پلاستیکی از کارخانه جار، جار هایی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به سراسر ایران ارائه می دهد و اگر شما نیز قصد خرید داشته باشید می توانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما