مرکز صادر کننده جار ۲ کیلویی ایرانی

ایرانی یکی از تولید کنندگان برتر در جهان است که علاوه بر تامین نیاز داخل محصولات مازاد برای صادرات را تولید می کند. کشور ما دارای پتانسیل بالایی برای صادرات به سر تا سر جهان است.
مرکز ما یکی از اولین صادر کننده جار ۲ کیلویی به کشورهای خاورمیانه است که بصورت کاملا آنلاین خدمات رسانی انجام می دهد. شما عزیزان می توانید تنها با چند کلیک ساده تمام محصولات ما را مشاهده نمایید. با ما همراه باشید تا از ویژگی های این محصول آگاهی لازم را به دست آورید.

مرکز صادر کننده جار ۲ کیلویی ایرانی

مشخصات فنی جار ۲ کیلویی

مشخصات فنی جار ۲ کیلویی جار دو کیلویی از پرمصرف ترین ظرف ها به جهت نگه داری انواع محصولات است. این ظرف دارای ظرفیت حجمی بسیار مناسب است. شما به سادگی می توانید انواع محصولات را درون این ظرف به طور صحیح به مدت طولانی نگه داری نمایید بدون اینکه واهمه فاسد و خراب شدن محصول را داشته باشید.

ابعاد جار ۲ کیلویی بسیار مناسب هستند، این محصول جاگیر نیست و دهانه آن برای وارد کردن انواع محصولات مهندسی شده است تا راحت و بدون دردسر متقاضی بتواند از این محصول استفاده نماید.

این ظرف دارای مشخصات و ویژگی های فنی به خصوص و منحصر به فردی است که مهندسی شده بر اساس نیاز متقاضی هستند برخی از این مشخصات فنی عبارتند از:

  1. دهانه این محصول دارای قطر مناسب و شعاع یکسان است، وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی می توان آن را جا به جا و بسته بندی نمود. رنگ بندی متنوع این محصول باعث شده است که محتویات درونی ظرف را بدون نیاز به باز کردن درب مشاهده نمود.
  2. دارای درب است که کاملا آب بندی و ابرگذاری(جهت عدم ورود هوا) شده است، ضد گرما است و در دمای بالا شکل اولیه و ظاهری خود را حفظ می نماید، در این ظرف به گونه ایی طراحی شده است که مایعات به هیچ عنوان از آن خارج نمی شوند و جامدات به بیرون تراوش نمی یابند، می توان در دماهای بسیار خنک مثل فریزر های سرد و یخچال نگهداری کرد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به سازگاری با محیط زیست اشاره نمود نمود؛ چرا که قابل بازیافت است.

صادر کننده جار ۲ کیلویی در تبریز

صادر کننده جار ۲ کیلویی در تبریز کمپانی ما در زمینه صادرات از شهر مبدا تبریز در حال فعالیت گسترده است. عمده ترین خریداران ما کشورهای ترکیه و آذربایجان هستند.
برای اطلاع از قیمت جار ۲ کیلویی با ما در ارتباط باشید تا از جدیدترین نرخ موجود در فروشگاه ما مطلع گردید. همکاران و اساتید متخصص ما در حوزه مشاوره آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان به صورت کاملا رایگان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما