مرکز فروش بطری کتابی صادراتی

بطری کتابی یکی از انوع بطری ها است که در رنگ ها و سایز های مختلف تولید می شود. مرکز فروش بطری کتابی صادراتی انواع بطری ها را برای نوشیدنی ها عرضه می کند.

بطری های کتابی که با استفاده از متریال با کیفیت تولید می شوند و موجب حفظ سلامت نوشیدنی می شوند، از پر فروش ترین نمونه ها هستند. فروش این بطری ها با هدف جلب رضایتمندی مشتریان از بابت نگهداری نوشیدنی در کیفیت بالا انجام می گیرد.

مرکز فروش بطری کتابی صادراتی

مدل های مختلف بطری کتابی

مدل های مختلف بطری کتابی یکی از انواع محصولات پلاستیکی برای نوشیدنی ها، بطری ها هستند. این بطری ها انواع مختلفی داشته و یکی از نمونه های آن ها، بطری کتابی است. این بطری از نمونه های جدید بطری ها بوده و در اندازه ها و ابعاد مختلف برای نگهداری انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مدل های مختلف بطری کتابی با پریفرم ها در انواع حجم ها و وزن های متفاوت، توسط تولید کننده بطری کتابی برای بسته بندی نوشیدنی هایی نظیر نوشابه، آب، عرقیجات، لبنیات و دلستر ها تولید می شود.

این نمونه از بطری در حجم های 60 سی سی، 120 سی سی، 250 سی سی، 450 سی سی و دیگر انواع می باشد. هم چنین از انواع درب های مختلف برای بطری های کتابی استفاده می شود.

از انواع این درب ها می توان به درب دو تیکه ریکایی، درب چتری، درب قیف دار آسان ریز، درب فیلیپ تاپ اردکی و درب خروسی فیلیپ تاپ اشاره نمود. با استفاده از این درب ها کیفیت و مرغوبیت نوشیدنی درون بطری کاملا حفظ می شود.

فروشگاه انواع بطری کتابی صادراتی

فروشگاه انواع بطری کتابی صادراتی فروشگاه بطری کتابی انواع مدل های مختلف قوطی های پت کتابی را در بالا ترین کیفیت ممکن و با ویژگی های فراوان به دست مشتریان می رساند تا خرید بطری کتابی کاملا با صرفه باشد.

این نمونه از بطری ها به صورت عمده و با هدف تامین نیاز بازار عرضه می شود زیرا انواع نوشیدنی های مختلف با استفاده از این نوع بطری ها نگهداری می شوند بنابراین نیاز به تولید و عرضه این نمونه از بطری بسیار وجود دارد.

به همین منظور فروش بطری کتابی به صورت مستقیم و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه انجام می گیرد تا این بطری به راحتی در دسترس تولید کنندگان محترم انواع نوشیدنی ها قرار گیرد و در بالا ترین کیفیت و با داشتن استاندارد های لازم در جهت حفظ مرغوبیت محتویات درون بطری، به دست مصرف کننده برسد.

بطری کتابی که از بهترین انواع بطری ها می باشد، از نمونه های صادراتی بوده و صادرات این محصول موجب کسب درآمد و رونق توسعه اقتصادی به وسیله تولید انبوه آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما