مرکز فروش جار شش گوش صادراتی

مرکز فروش ما با فروش انواع جار شش گوش صادراتی این جارها را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد و به علت کیفیت بالای این محصول آن را به کشور های دیگر نیز صادر می‌کند.جار شش گوش یکی از زیباترین و پر فروش ترین مدل های انواع جار در ایران است که برای بسته بندی های مختلف از آن استفاده می کنند تا زیبایی مواد غذایی داخل آن کاملا به چشم بیاید.

مرکز فروش جار شش گوش صادراتی

مدل های مختلف جار شش گوش

مدل های مختلف جار شش گوش

جار شش گوش در انواع مدل‌های مختلفی همچون جار شش گوش کتابی، جار شش گوش ساده، جار شش گوش کندو در بازار وجود دارد که همگی این جارها در اندازه های متفاوتی تولید و به فروش می‌رسند.

جارهای شش گوشه معمولا به دلیل شباهت زیادی که به کندو دارند برای بسته بندی انواع عسل از آنها استفاده می کنند و در دو نوع جنس شیشه ای و پلاستیکی تولید می‌شوند که هرکدام از مزایا و معایبی برخوردارند.جارهای پلاستیکی شش گوشه معمولا وزن بسیار سبکی دارند و در صورت برخورد با جسمی و یا در صورت افتادن نمی‌شکند. در حالیکه جارهای شیشه ای در وزن های سنگین ارائه می‌شوند و در صورت برخورد با چیزی سریعا می‌شکند و یا ترک برمی‌دارد.

جارهای پلاستیکی برای حفظ مواد غذایی به صورت طولانی مدت مناسب نیستند اما جارهای شیشه‌ای برای نگهداری مواد غذایی کاملا سالم و بهداشتی می باشند. اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که در تولید جارهای شیشه‌ای شش گوش مراحل سخت تر و پیچیده تری دنبال می‌شود و همچنین علاوه بر بسته بندی و نگهداری عسل از آن میتوان برای بسته بندی زیتون، خیارشور، انواع سس ها، ترشیجات، حبوبات، انواع مربا، چایی، ادویه جات، دمنوش و یا برای کارهای تزیینی از آنها استفاده کرد.

پخش انواع جار شش گوش صادراتی

پخش انواع جار شش گوش صادراتی

قبل از تولیدات داخل کشور در راستای تولید انواع جار، واردات جار شش گوش بسیار پر رونق بود اما امروزه شرکت ما با تولید انواع مدل جار شش گوش باکیفیت و مرغوب توانسته علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور، این محصول را در ابعاد و اندازه های متنوع یه سایر کشورها نیز ‌‌‌‌‌‌‌‌صادر کند. فروشگاه ما با پخش انواع جار مختلف و متنوع، محصول ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خود را به بازار‌های جهانی عرضه می‌کند و در راستای بهبود تولیدات داخل تلاش می‌کند.

شما نیز برای اطلاع از قیمت و خرید انواع جار شش گوش 250 گرمی، نیم کیلویی، یک کیلویی و… می‌توانید وارد سایت ما شده و تمامی محصولات را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و برای ثبت سفارش با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را با قیمتی مناسب سفارش داده و درب منزل و یا محل کار خود برای بسته بندی های گوناگون تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما