مرکز فروش جار عسل صادراتی

مرکز فروش جار عسل صادراتی، این ظرف مهم و پر اهمیت را در رنگ ها و سایز های مختلفی به فروش می رساند، جار، ظرفی است برای نگه داری عسل، از آنجایی که عسل ماده ی غذایی مقوی و پر خاصیتی است و در ایران نیز به مقدار زیاد تولید می شود، از کشور ما صادر نیز می گردد، برای صادرات از ظرف جار عسل استفاده می کنند، چون این ظروف نشکن هستند و از ورود هر گونه آلودگی به داخل عسل جلوگیری می کنند و ظاهر زیبا و شیکی نیز دارند.

مرکز فروش جار عسل صادراتی

جنس انواع جار عسل

جنس انواع جار عسل به ظرف هایی که عسل را در آن نگهداری می کنند جار می گویند، کارخانه جار عسل، این ظروف را در انواع مختلفی از لحاظ، جنس و شکل ظاهری، تولید کرده است.

جار پلاستیکی پت؛ ظرف های بسته بندی که پلاستیکی هستند به پت پلاستیکی معروف اند، چون در ساخت آن ها از پت استفاده شده که ماده ای بادوام و قوی، می باشد، این ظرف ها به شکل، چهار گوش، شیش گوش، بیضی، استوانه ای و،،، وجود دارند، وزن این ظروف سبک است و راحت تر می شود آن ها را حمل کرد، و برای صادرات مناسب تر هستند، تولید کننده ها به دلایل زیر از پت پلاستیکی برای تولید جار استفاده می کنند.

  • بادوام و محکم هستند
  • قابل بازیافت می باشند
  • به راحتی به هر شکلی در می آیند
  • شفاف است و داخل آن دیده می شود
  • مهر و موم کردن آن راحت می باشد
  • قیمت آن ارزان است

جار شیشه ای؛ این ظروف نیز در ابعاد مختلف، به صورت ساده و فانتزی تولید می شوند، ظروف شیشه ای، مواد غذایی را به مدت زیادی نگهداری می کنند.این ظرف ها گران قیمت تر بوده، و مورد تایید وزارت بهداشت می باشند و ماندگاری بیشتری دارند این ظرف ها بیشتر مورد پسند مصرف کننده است چون بعد از تمام شدن مواد داخل آن، دوباره می توانند از آن استفاده کنند.

فروشگاه انواع جار عسل صادراتی

فروشگاه انواع جار عسل صادراتی فروشگاه انواع جار عسل صادراتی، این ظروف را با انواع مختلف و جنس و شکل های گوناگون، از تولیدی جار عسل خریداری کرده و به کشور های همسایه صادر نیز می کند، این ظرف ها داخل کشور ما نیز مورد استفاده ی بسیاری از تولید کنندگان عسل می باشند، قیمت های مختلفی با توجه به، ابعاد، حجم، نوع شکل ظاهری دارند، یکی دیگر از مهم ترین عواملی که روی قیمت تاثیر گذار است، خرید تیراژ بالا، می باشد، هر چقدر سفارش بیشتری داشته باشید، قیمت ارزان تر می شود. امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز به فروش آنلاین این محصولات می پردازند، که جار را با کیفیت و تنوع سایز و رنگی زیاد، عرضه می کنند.

سایت ما نیز، به فروش انواع جار عسل، با قیمت های مناسب و به صرفه می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما