مرکز فروش شیشه رفلکس دوجداره وارداتی

مراکز فروش بسیاری اقدام به فروش شیشه رفلکس وارداتی نموده اند . جهت خرید این محصول شما می توانید به این مراکز مراجعه نمایید .البته به خاطر گسترش استفاده از اینترنت و خرید اینترنتی پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را به صورت اینترنتی خریداری نمایید چراکه خرید اینترنتی دارای مزایای فراوانی می باشد .

مرکز فروش شیشه رفلکس دوجداره وارداتی

شیشه دوجداره رفلکس دودی با پوشش نانو

شیشه دوجداره رفلکس دودی با پوشش نانو شیشه های دوجداره ، شیشه هایی هستند که ترکیبی از دو یا چند لایه شیشه می باشند . فاصله بین این شیشه ها با یکسری گاز و یا هوای خشک پر می شود . برای ساخت این محصول به وسیله ی چسب بوتیلی شیشه را به اسپیسر آلومینیومی می چسبانند و با استفاده از چسب پلی اورتان و چسب سیلیکون دور شیشه را پوشش می‌دهند . بدین ترتیب این شیشه ها تولید و به بازار عرضه می شوند . این نوع شیشه ها برای ذخیره انرژی استفاده می شوند و روشنایی خوبی را می‌توان از آنها گرفت.

جهت تولید این شیشه‌ها ایران توانسته به فناوری در ساخت این شیشه ها دست پیدا کند. در نتیجه شیشه های تولیدی به وسیله ایران نسبت به نمونه‌های معمولی کیفیت بهتری دارند .این شیشه های رفلکس بر مبنای فناوری پیشرفته پی وی یو تولید شده‌اند و از آنها در هتل ها ، ساختمان ها و ورودی های شیشه ای به صورت سکوریت ، لمینت و دو جداره استفاده می شود . این شیشه ها بسیار مقاوم و بادوام هستند و استاندارد en ۱۹۶ را دارا می باشند.

از این شیشه ها جهت ساخت و سازهایی که با معماری نوین تولید می‌شوند t استفاده بسیارD می‌شود . به دلیل اینکه از فناوری نانو در ساخت این نوع شیشه ها استفاده شده است t این شیشه ها مانع از عبور اشعه های مضر خورشید شده و اشعه ir را تا حد بسیار زیادی کنترل می نمایند.

همچنین شیشه های نانو دارای گواهی نانو مقیاس بوده و استاندارد ساخت شیشه در آنها به طور کامل رعایت شده است . شیشه رفلکس دودی دارای رنگ های بسیار زیادی می باشند که هر کس می تواند مطابق سلیقه خود اقدام به خرید رنگ مورد نظرش نماید. 

قیمت ویژه شیشه رفلکس وارداتی ضد نور

قیمت ویژه شیشه رفلکس وارداتی ضد نور جهت خرید شیشه دوجداره رفلکس شما می توانید به وب سایت هایی که این محصول را ارائه کرده‌اند مراجعه نموده و آن را با قیمت ویژه خریداری نمایید . خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد تا قیمت‌های سایت های مختلف و جنس های آنها را با یکدیگر مقایسه نموده و سپس با علم کامل اقدام به خریداری محصول مورد نظرتان نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما