مرکز پخش بطری دلستر عمده

یکی از نوشیدنی های پر طرفدار که مصرف بالایی دارد دلستر می باشد که در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می گردد. از جمله ظروفی که دلستر با آن بسته بندی می گردد بطری می باشد. بطری از مواد پلاستیکی که در پتروشیمی تولید می گردد تولید می گردد. مرکز پخش بطری دلستر عمده بهترین و با کیفیت ترین بطری را که از نظر بهداشتی مورد تایید کارشناسان می باشد به بازار عرضه می نماید. 

مرکز پخش بطری دلستر عمده

مراحل تولید بطری دلستر

مراحل تولید بطری دلستر همان طور که گفته شد بطری از جمله ظروفی است که دلستر و نوشیدنی های گازدار در آن ریخته و بسته بندی می گردند. بطری دلستر با توجه به سفارشات مشتریان و کارخانه جات نوشیدنی های گازدار طراحی و تولید می گردد. تولید بطری دلستر دارای مراحلی می باشد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.  

در ساخت بطری دلستر از پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود که یکی از مشتقات مواد نفتی است و در پتروشیمی تولید می گردد. ابتدا برای تولید بطری بعد از طراحی ابعاد و اندازه آن بایستی پریفرم آن تولید گردد. پریفرم شکل اولیه بطری می باشد که با استفاده از تزریق مواد اولیه تولید می شود. بعد از ساخت پریفرم وارد مرحله بعد و قرار گیری در قالب های مخصوص شده و با استفاده از حرارت و فشار باد به شکل دلخواه و مورد نظر در می آید. 

بعد از ساخت شده بطری با استفاده از دستگاه های خنک کننده بطری های تولید شده سرد می شوند. البته در این مراحلی که ذکر شد بازرسی نیز در تک تک این مراحل بوده و در هر مرحله ای که بطری دچار مشکل شده و یا شکل مناسب را به خود نگرفته باشد از روند تولید خارج می گردد. در مرحله آخر بطری های تولید شده بسته بندی و برای مشتریان مربوطه ارسال می گردد. 

قیمت عمده بطری دلستر مرغوب

قیمت عمده بطری دلستر مرغوب قیمت عمده بطری دلستر مرغوب به عواملی چون کیفیت مواد اولیه در تولید، برند و شرکت تولیدی، میزان عرضه و تقاضا و… بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار به نرخ های گوناگونی فروش بطری دلستر صورت می گیرد. 

البته تولید کننده با ایجاد فروشگاه اینترنتی ضمن عرضه و ارائه انواع بطری دلستر در طرح ها و اندازه های متفاوت زمینه خرید را برای مشتریان فراهم آورده است و به قیمت عمده آن را به فروش می رساند. این اقدام سبب شده تا واسطه ها حذف و محصول به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار گیرد و این امر تاثیر بسزایی در قیمت بطری دلستر دارد. 

مشتریان نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و قیمت مناسب آن را مستقیماً از تولید کننده خریداری می نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما