مرکز پخش جار عسل صادراتی تبریز

عسل از جمله مواد غذایی مقوی است که باید به طریقه مناسبی نگهداری شود. برای نگهداری این محصول معمولاً از جار استفاده می نماید. جارهای شیشه ای و پلاستیکی هرکدام دارای خصوصیات خاص خود هستند و برای این منظور به کار می روند.

جار عسل صادراتی از جمله جارهای با کیفیتی است که برای صادرات تهیه و تولید می شود. اینگونه جارها به نحوی درست شده اند تا بتوانند عسل را به مدت طولانی تری در خود نگهداری کنند.مرکز پخش جار های عسل در ایران بیشتر در شهر تبریز می باشد.

مرکز پخش جار عسل صادراتی تبریز

روش تشخیص جار عسل مرغوب

روش تشخیص جار عسل مرغوب

به دلیل اینکه ایران که از تولید کنندگان اصلی عسل، در انواع متفاوت و با کیفیت های مختلفی است ،به واردات جار عسل روی آورده است .زیرا در این زمینه نسبت به تولیدات عسل جارهای کمی تولید می شود .

همچنین جار های وارداتی باید دارای کیفیت و مرغوبیت مناسب باشد تا بتوانند مشتری های بیشتری را به خود جذب کند. باید دارای ویژگی های مناسبی باشد ،از جمله آنها این است که باید اینگونه جارها کیفیت مناسبی داشته باشد و باعث خرابی و یا ریخته شدن عسل نشود .

درب اینگونه جارها باید آسان بازشو باشد و با فشار کمی باز شود و فرد برای باز کردن آن اذیت نشود. جارها باید در برابر ضربه مقاوم باشند و به راحتی نشکنند .جارهای شیشه ای با این خصوصیات را داشته باشد. زیرا بیشتر عسل ها را در جارهای شیشه‌ای می ریزند.

البته استفاده کردن از جارهای پلاستیکی نیز رواج دارد و در سایزهای متنوع از بسیار کوچک تا بزرگ را در بر می گیرد و عسل را در درون این گونه جارها نیز می‌ریزند.

زیرا که خود پلاستیک در برابر هرگونه ضربه مقاوم است و نمی شکند .جارهای شیشه ای و پلاستیکی در شکل های متنوع برای جذب مشتری تهیه می‌شود، که از آن جمله شکل هایی همانند هشت ضلعی، استوانه‌ای ،مربع و مستطیل است.

در حقیقت این گونه از جارها با دهانه گشادی که دارند ودرب هایی که به راحتی باز می شود، برای مشتریان به راحتی قابل استفاده هستند.

فروشنده انواع جار عسل صادراتی

فروشنده انواع جار عسل صادراتی

کارخانه جار عسل به تولید انواع جار صادراتی می‌پردازد و آنها را در شکل ها و سایز های گوناگون برای موارد مختلف و گرم های متفاوت تهیه می‌کند . این گونه جارها با درب های فلزی و پلاستیکی تهیه می شود.

جاهای شیشه ای و با درب فلزی آسان بازشو هستند و جارهای پلاستیکی دارای درب پلاستیکی می باشد که برای مصرف تولید می شوند.

صادرات اینگونه جار ها معمولا به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه ایران همانند کشور عراق انجام می گیرد.جارها را می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما