پخش انواع جار استوانه درب کانتینری صادراتی

پخش انواع جار استوانه درب کانتینری صادراتی توسط کارخانه هایی که به تولید این محصول اشتغال دارند، انجام می‌شود.جارهای استوانه ای در ارتفاع های متفاوتی تهیه می‌شود. دهانه این گونه جارها بزرگ است و به راحتی می توانید دست خود را درون آن کنید و مواد غذایی را که می خواهید از این شیشه ها خارج نمایید. درب کانتینری اینگونه جارها به راحتی باز و بسته می شود. همچنین مواد داخلی اینگونه جارها به روی زمین نمی ریزد.

پخش انواع جار استوانه درب کانتینری صادراتی

موارد استفاده جار استوانه

موارد استفاده جار استوانه

محصولاتی نظیر عسل و مربا از مرکز جار استوانه به درون این گونه جار ها ریخته می شود. جارهای استوانه ای به طور کلی به دو صورت جارهای شیشه‌ای و جارهای پلاستیکی تولید می شود. درب کانتینری بر روی این گونه جار ها گذاشته می‌شود. جنس درب کانتینری جارها فلزی می باشد. جارهای پلاستیکی نسبت به جار های شیشه ای طول عمر بیشتری دارد اما جار های شیشه ای نسبت به جاهای پلاستیکی زیباتر هستند.

در هر صورت استفاده کردن از هر نوع جاری برای مواد غذایی گوناگون مناسب می باشد .جارها با ارتفاع کوتاه معمولاً برای محصولاتی همانند مربا ،عسل و ترشی به کار برده می‌شود. جارهایی که طول متوسطی دارند ،برای مواد غذایی مانند سس مایونز و سس گوجه فرنگی و مواردی از این قبیل به کار برده می شود .جار های بسیار بزرگ نیز برای انواع ترشی ها و خیارشور ها به کار می رود .

به طور کلی استفاده کردن از جار ها در تمامی محصولات دیده می شود. حتی می‌توان جار های شیشه ای را به صورت بسته بندی خریداری کنید و حبوبات خود را درون آنها بریزید. معمولاً جار های استوانه ای دارای مکانی برای برچسب نیز هستند. جارهای استوانه‌ای این مزیت را دارد که به راحتی شسته و ضدعفونی می شود.می توان این گونه جار ها را برای انواع مختلفی از محصولات غذایی به کار برد. درب کانتینری مانع از ریزش مواد غذایی از درون این گونه جارها می‌شود.همچنین حمل و نقل آنها به راحتی امکان پذیر است. جارهای شیشه ای و پلاستیکی به نحوی تهیه شده اند که به ندرت شکسته می شود و دارای استحکام و استقامت زیادی می باشد.

فروش انواع جار استوانه درب کانتینری صادراتی

فروش انواع جار استوانه درب کانتینری صادراتی

پخش جار استوانه ای توسط کارخانه‌هایی که به تولید این محصول می پردازند، به صورت عمده انجام می‌شود .همچنین پلاسکو فروشی ها این محصول را به صورت جزئی به بازار عرضه می نمایند. فروش انواع جار استوانه ای درب کانتینری به کشورهای دیگر به صورت صادراتی نیز انجام می‌شود. بیشتر کشورها این گونه جار ها را برای کارخانه های مواد غذایی خود خریداری می‌کنند تا بتوانند محصولات خود را در بسته بندی های متفاوت به مشتریان ارائه دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما