پخش انواع جار شیشه ای عمده

جار از جمله محصولاتی است که در چند دهه اخیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خصوص در صنایع مواد غذایی ،شیمیایی و بهداشتی کاربردی فراوان دارد. معمولاً جار ها به صورت استوانه ای درست می‌شود و دهانه آنها گشاد است تا به راحتی بتوان چیزی را از داخل آنها برداشت. معمولاً دهانه آنها بین ۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر می باشد .جار شیشه ای عمده برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش انواع جار شیشه ای عمده

اطلاعاتی درباره مدل جار شیشه ای

اطلاعاتی درباره مدل جار شیشه ای

جار های شیشه ای در مدل های متفاوت به بازار ارائه می شود .معمولاً مدل‌های استوانه ای ،چند ضلعی ،نیم دایره، دایره تمام و مدل های مربعی بیشترین کاربرد را دارند.در تهیه این گونه جار ها از اشکال هندسی بیشتر استفاده می شود.

جار های شیشه ای به دلیل اینکه دارای مواد شیشه‌ای هستند ،به راحتی شسته و پاک می شود و می توانید از آنها چندین بار استفاده کنید .همچنین این گونه جار ها به دلیل اینکه شفاف هستند، شما می توانید مواد غذایی و یا هر نوع ماده دیگری که درون آن است را به خوبی رویت کنید.

جار های شیشه ای از شیشه های چند لایه محکم تهیه می شود .همچنین اینگونه جار ها وزن نسبتا سبکی دارند .اینگونه جار ها را معمولاً کارخانه های تولید مواد غذایی و بهداشتی تهیه می‌کنند و برای مواردی همانند عسل، مربا ، ترشی و مواد خوراکی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع جار شیشه ای علاوه بر طرح های متفاوتی که دارد در رنگ های متنوع و سایزهای گوناگون به بازار ارائه می شود. سایزهای کوچک و متوسط برای مواد غذایی و سایز های خیلی بزرگ بیشتر برای مواد بهداشتی و شیمیایی کاربرد دارند.

صادرات جار شیشه ای عمده ارزان

صادرات جار شیشه ای عمده ارزان

قیمت جار شیشه ای به صورت عمده ارزانتر از قیمت آن به صورت تکی می باشد. البته برای استفاده در خانه ها معمولا به صورت تکی آن ها را خریداری می‌کنند .اما برای صنایع مختلف و کارخانه های مواد غذایی تهیه جار شیشه ای به صورت عمده انجام می گیرد.

استفاده از جار های شیشه ای امری انکار ناپذیر در زندگی امروز بشر است. همچنین برخی از کشورها جارهای شیشه‌ای را از کشورمان تهیه می کنند تا بتوانند محصولات خود را درون آن بسته بندی کنند.

جار های شیشه ای را هم می توانید به صورت عمده و حضوری از درب کارخانه ها خریداری کنید و هم می توانید از طریق سایت های معتبری که کارخانه ها طراحی کرده‌اند، استفاده کنید و میزان جار شیشه ای با طرحی را که می‌خواهید سفارش دهید. روش دوم از نظر اینکه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود، بیشتر مورد پسند است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما