کارخانه تولید بطری شیشه ای در اصفهان

کارخانه تولید بطری شیشه ای در اصفهان :تولید بطری شیشه ای در اصفهان از دیرباز مورد توجه بوده و در این شهر انواع مدل های مختلف از بطری های شیشه ای تولید می شده است. کیفیت این شیشه ها بسیار بالا بوده و به سر تا سر ایران ارسال خواهد شد. ارتان شیشه با سابقه طولانی در تولید انواع بطری شیشه ای رنگی بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد‌. کارگاه تولید بطری شیشه ای ما تولیدات خود را به سراسر ایران و جهان ارسال خواهد کرد.

اصفهان مهد تولید بطری های شیشه ای کارخانه تولید بطری شیشه ای در اصفهان

گفتنی است که اصفهان منبع تولید بطری های شیشه ای محسوب می شود. سابقه ای شهر در این کار بسیار طولانی بوده و تجربه زیاد تولید کنندگان، زیبایی و کیفیت محصولات را به دنبال دارد. در واقع باید گفت که تولید بطری شیشه ای در اصفهان تبدیل به حرفه ای بسیار پر کاربرد شده است‌.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای رنگی

انواع مدل های بطری های شیشه ای

تولید بطری شیشه ای در اصفهان نه تنها کیفیت را به همراه دارد، بلکه مدل های تولیدی نیز بسیار متنوع هستند. در این قسمت انواع مدل ها را بیان می کنیم. بطری‌های شیشه ای به صورت استوانه ای از تولیدات کارگاه های تولیدی در اصفهان می باشد.

همچنین در طرح های پارامیس، ویمتو و تشتک خور یا ایستکی و سایر مدل ها بطری های شیشه ای زیبایی تولید خواهد شد. گفتنی است که مدل های گفته شده در اندازه های متعددی تولید می شوند. مشتریان این امکان را دارند که با توجه به نیاز خود بطری های شیشه ای مناسب را انتخاب و خریداری نمایند.

بطری های شیشه ای کوچک و بزرگ چه استفاده ای دارند‌

تولید بطری شیشه ای در اصفهان در اندازه های مختلف صورت می گیرد. شایان به ذکر است که بطری شیشه ای در اندازه کوچک تولید می شود که کاربردهای خاص خود را دارند. این بطری های شیشه ای برای بسته بندی بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای نوشیدنی هایی مثل دلستر، نوشابه و دوغ این بطری های کوچک را تولید می کنند.

در کل مواد غذایی که حجم کنی دارند را می توان در این بطری های شیشه ای کوچک بسته بندی نمود. همچنین این بطری های شیشه ای برای بسته بندی انواع محصولات بهداشتی و دارویی کاربرد های زیادی دارد. همچنین می توان به عنوان ظروف تزئینی فانتزی از آن ها استفاده نمود. در مقابل بطری های شیشه ای بزرگ نیز تولید خواهد شد این بطری ها نیز کاربرد مخصوص به خود دارند.

نوشیدنی های خانواده را در این بطری های بزرگ بسته بندی می کنند. به عنوان مثال برای نوشیدنی هایی مثل دلستر خانواده، نوشابه ی خانواده، دوغ های یک لیتری و دو‌ لیتری از این بطری ها استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کارگاه تولید بطری شیشه ای

کاربرد دیگر این بطری ها برای بسته بندی مواد غذایی مثل آب لیمو، سرکه، گلاب و انواع عرقیات، آب غوره، انواع مختلف روغن ها مثل روغن های گیاهی و حیوانی در حجم بالا می باشد. در واقع باید گفت که بطری های شیشه ای در دو سایز کوچک و بزرگ مکمل هم محسوب می شوند. گفته شد که بطری های شیشه ای تولید شده در حجم های متفاوت هستند.

حجم های بطری ها را می توان از ۱۰۰ سی سی تا چند لیتری در نظر گرفت. اما پر کاربرد ترین بطری ها در سایز یک لیتری یا هزار سی سی می باشد. گفته شد که این سایر از بطری را برای بسته بندی و نگهداری انواع نوشیدنی و مواد غذایی استفاده می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله از گروه ارتان شیشه موضوع تولید بطری شیشه ای در اصفهان را مورد بررسی قرار داده ایم. همه می دانیم که اصفهان مرکز طراحی و تولید انواع بطری های شیشه ای می باشد.

از بطری های شیشه ای رنگی تا نمونه های فانتزی و شیک را می توان تهیه نمود. کارگاه تولید بطری شیشه ای با برند ارتان شیشه افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار بالا، زیبایی و جذابیت را نیز به مشتریان خود هدیه می دهد.

جهت مشاوره و ثبت سفارش خود می توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید. همچنین کارشناسان ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. نمونه های مختلف تولیدات ما در ارتان شیشه را می توانید در سایت مشاهده نمایید و جهت سفارش اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما