انواع جار عسل

انواع جار عسل :انواع جار عسل را در این مقاله برای آشنایی و آگاهی تولید کنندگان و صادر کنندگان معرفی خواهیم کرد. این شیشه ها جذابیت محصولات شما را بیشتر کرده و مشتریان بیشتری جذب آن می شوند. انواع جار شیشه ای فانتزی در مجموعه ارتان شیشه تولید خواهد شد. صادر کنندگان می توانند با خرید شیشه عسل صادراتی از مجموعه ما بهترین ها را ارائه دهند. جار عسل با برند ارتان شیشه با طراحی های جذاب شما را در بازار معروف و شناخته شده خواهد کرد.

انواع جار عسل از نظر جنس و شکل ظاهری

در مجموعه ارتان شیشه می توانید انواع جار شیشه را با مدل ها و جنس های مختلف تهیه نمایید. جارهای عسل با جنس شیشه و پلاستیک در بازار وجود دارند. اما انتخاب با توجه به  سلیقه مشتری و‌ نوع استفاده می باشد. شکل ظاهری جارها متفاوت و متنوع می باشد. جارهای عسل به شکل های مکعبی، خمره ای، شش گوش، بیضی، هشت ضلعی، ساده، طرح دار، دایره ای و سایر مدل ها در دسترس بوده. با این همه تنوع مشتریان می توانند طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: تولید ظروف شیشه ای سفارشی

دلیل استفاده از انواع جار عسل

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از جار شیشه ای برای نگهداری عسل استفاده نمود. انواع جار شیشه ای این قابلیت را دارند که عسل را با همان کیفیت و تازگی خود نگه دارند.

جار ها به دو صورت پت و شیشه عرضه می شوند. پت ها همان ظروف شفاف اما پلاستیکی هستند که برای بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله عسل مورد استفاده قرار می گیرند. اما جارهای شیشه ای مزایای زیادی دارند و نسبت به نمونه های پلاستیکی بسیار بهتر هستند.

آیا بطری و جار یکی هستند؟

برخی از افراد تصور می کنند که بطری و جار در واقع یکی هستند. در این قسمت از مقاله ابن موضوع را برای شما می شکافیم. جار ها و بطری ها با هم متفاوت هستند. انواع جار عسل در واقع ظروفی هستند که دهانه آن ها گشاد بوده و بدنه پهن و ارتفاع کمی دارند. دهانه این ظروف به گونه ای است که قاشق به راحتی وارد آن می شود.

برای بسته بندی و نگهداری انواع حبوبات، عسل، انواع ترشی، خیارشور، مربا و مارمالاد و مواد غذایی دیکر می توان از جار ها استفاده نمود. اما بطری ها ارتفاع بلندتری دارند و دهانه آن‌ ها باریک می باشد. از این بطری ها برای نگهداری انواع مایعات رقیق استفاده می شود.

بیشتربخوانید: جار شیشه ای فانتزی

خرید از مجموعه ارتان شیشه

برای تهیه انواع جار عسل می توانید مجموعه ما را با خیال راحت انتخاب نمایید. قیمت های مجموعه ما بسیار مناسب بوده و همین امر از نظر اقتصادی کمک زیادی به تولید کنندگان و صادر کنندگان می کند.

شما در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید خرید خود را انجام دهید و این خرید را با اطمینان خاطر کامل به اتمام برسانید. در مجموعه‌ ما این امکان وجود دارد که خرید را به صورت عمده و جرئی انجام دهید. این مزیت ها باعث شده که مشتریان‌ ما رضایت کامل داشته باشند و همیشه ما را انتخاب نمایند.

تفاوت انواع جار عسل شیشه ای و پلاستیکی

انتخاب نوع جار به سلیقه مشتری بستگی دارد. برخی افراد استفاده از ظروف پلاستیکی را ترجیح می دهند. اما این نکته را باید یادآور شویم که استفاده از انواع جار عسل شیشه ای مزیت های زیادی دارد. ابن جارها خیلی سالم تر از انواع پلاستیکی هستند. جارهای شیشه ای بسیار شفاف تر بوده و مواد غذایی داخل خود را با جلوه بیشتری نشان می دهند.

شیشه با مواد غذایی داخل خود اصلا واکنش نشان نمی دهد چون ماده ای کاملا خنثی می باشد. مواد غذایی در جارهای شیشه ای دوام بیشتری دارند و برای مدت زمان طولانی تری سالم می مانند. نکته مهم دیگر این است که خاصیت، طعم و رنگ مولد غذایی در شیشه ها اصلا تغییر نمی کند. شیشه ها اصلا به محیط زیست آسیب وارد نمی کنند و می توان آن ها را بازیافت نمود. از این رو و با توجه به نکات بیان شده انواع جار عسل شیشه ای بسیار مناسب تر هستند.

بیشتر بخوانید: شیشه عسل صادراتی

سخن پایانی

تولید کنندکان همیشه به دنبال شیشه عسل صادراتی هستند چرا که دوست دارند محصولات آن ها محبوبیت زیادی داشته باشد. از این رو مجموعه ارتان شیشه این اطمینان را به همه می دهد که با خرید انواع جار شیشه ای فانتزی می توانید محصولات خود را در سر تا سر جهان محبوبیت سازید‌. جار عسل تولید شده در کارخانه های ما جذابیت محصولات شما را صد چندان ساخته و طرفداران زیادی پیدا می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما