بانکه ترشی چه مزایایی دارد؟

بانکه ترشی چه مزایایی دارد؟ بانکه ترشی شیشه ای است که برای نگهداری از ترشی و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که این شیشه ها بهترین ظرف برای نگهداری ترشی می باشد. تولید شیشه ترشی از جمله تولیدات گروه ارتان شیشه می باشد. کیفیت در تولیدات ما حرف اول را می زند و زیبایی محصولات ما نیز زبانزد می باشد. برای خرید شیشه ترشی و هرگونه طراحی برای بطری ترشی فقط کافی است وارد سایت شده و با کارشناسان ما تماس داشته باشید.

بانکه ترشی چیست؟

اکنون که صحبت از بانکه ترشی شده است، برای آگاهی بیشتر شما قدری درباره این ظرف گفتگو خواهیم کرد. اصولا در آشپزخانه مهم ترین فکر برای عر کدبانو نگهداری از ترشی ، مربا، عسل، حبوبات و سایر مواد غذایی می باشد. سالم و تازه نگهداشتن این مواد و همچنین زیبایی اهمیت ویژه ای برای هر کدبانوی خانه دارد. در گذشته خانه های حیاط دار و ویلایی تمام مواد غذایی را در زیر زمینی های خنک نگهداری می کردند و این نوستالژی را اکثرا مشاهده نموده ایم.

اما تغییرات زیادی در سبک زندگی به وجود آمده و تمام این ساختمان ها تبدیل به آپارتمان های کوچک شده است. پس باید با توجه به این تغییرات تفکری دیگر را برای نگهداری مواد غذایی در محیط های کوچک در برنامه خود قرار دهیم‌‌.

بیشتر بخوانید: بورس فروش جار و بطری شیشه ای

تنوع مواد غذایی و همچنین نوع دکوراسیون خانه ها ما را به سمتی کشانده است که باید از انواع ظروف برای این منظور استفاده نماییم. بانوان از آن جایی که مدت زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانند نیاز دارند که این فضا را بسیار زیبا بچینند.

استفاده از بانکه ترشی برای نگهداری مواد غذایی نه تنها این مواد را سالم نگه می دارد، بلکه زیبایی و جذابیت نیز به محیط آشپزخانه می بخشد. بانکه ها ظروفی هستند که به دلیل داشتن درب مواد غذایی را سالم و تازه نگه می دارند. نظم دادن به مواد غذایی‌ و مرتب بودن آشپزخانه را می توانید با این بانکه ها تجربه کنید.

آشنایی با مزیت های بانکه های ترشی

از مهم ترین مزایای بانکه ترشی سالم نگه داشتن انواع ترشیجات می باشد. از آن جایی که شیشه با مواد داخل خود واکنشی ایجاد نمی کند، این ظروف برای نگهداری این مواد بسیار مناسب می باشد. رنگ، بو، طعم ترشی و سایر مواد غذایی در این بانکه ها اصلا تغییر نمی کند.‌ قیمت این ظروف نیز مناسب بوده و ظاهر زیبای آن ها فضای آشپزخانه را بسیار مرتب و زیبا می سازند.

شما می توانید با توجه به هر نوع دکوراسیون شیشه های مناسب را خریداری نموده و با دکوراسیون خود ست نمایید. بانکه ترشی شیشه ای به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند چون تجزیه پذیر است و قابلیت بازیافت دارد. این ظروف کاملا غیر قابل نفوذ هستند و در مقابل نفوذ عوامل خارجی از خود مقاومت نشان می دهند.

نظم دهی در کابینت از مهم ترین مسئله ها برای هر کدبانو می باشد که می توان به راحتی با خرید این بانکه ها مشکل را حل نمود. مواد خشک را می توان به خیال راحت در این ظروف نگهداری کرد و اصلا گرد و غبار و آلودگی در آن ها نفوذ نمی کند.

به دلیل محکم بودن درب این ظروف هیچ گونه حشره ای نمی تواند وارد آن ها شود. پس می توان برای نگهداری برنج، قهوه و ماکارونی نیز آن ها را به کار برد. در صورت نگهداری عسل در این ظروف خیالتان راحت باشد که حالت چسبندگی عسل به راحتی با شستن از بین رفته و شیشه کاملا تمیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید بطری شیشه ای رنگی

شکل مختلف بانکه ترشی

طراحان برای راحتی مشتریان، طرح های مختلفی از این بانکه ها را طراحی می کنند. پس فرقی ندارد که شما چگونه آشپزخانه خود را دکوراسیون کرده اید، بانکه ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید با هر نوع دکوراسیون ست کنید. حتی شیشه های رنگی نیز وجود دارند و می توانید زیبایی بیشتری به ساختمان خود بدهید. مدل های زیادی از این بانکه ها در بازار وجود دارند.

مدل های استوانه ای، بانکه ای، شانا، چهار گوش، شش ضلعی، کشکولی، کوزه ای و سایر مدل ها را می توانید در بازار مشاهده نمایید. از نظر سایز نیز می توانید شیشه های کوچک و بزرگ را انتخاب و خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی

برخی از این بانکه ها حجم کمتر از ۵۰۰ گرم‌ دارند که در دسته بانکه های کوچک قرار می گیرند. اما بانکه هایی که حجم بیشتر از ۵۰۰ گرم را در خود جای می دهند، جزء بانکه ترشی بزرگ محسوب می شوند. جارهای ساده و فانتزی در مجموعه ارتان شیشه وجود دارد. از نظر درب نیز می توانید با درب های چوب پنبه ای، درب فلزی ساده، درب کانتینری و پلاستیکی بانکه ها را خریداری نمایید.

سخن پایانی

گروه ارتان شیشه طراحی های متنوعی برای انواع بانکه ترشی عرضه می کند. برای خرید انواع شیشه ترشی و همچنین بطری ترشی می توانید وارد سایت شده و مدل های متعدد را مشاهده نمایید. همچنین برای خرید شیشه ترشی باید با واحد فروش تماس بگیرید و قیمت ها را استعلام بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما