درباره ظروف بانکه بیشتر بدانیم

درباره ظروف بانکه بیشتر بدانیم :ظروف بانکه در آشپزخانه مسئول نظم دهی و نگهداری انواع مواد غذایی می باشد. مطمئنا نظم و ترتیب و زیبایی آشپزخانه برای کدبانوی خانه و بقیه افراد خانواده اهمیت زیادی دارد. در این مقاله از مجموعه ارتان شیشه قصد داریم درباره این ظروف صحبت نماییم. مجموعه ما کارخانه تولید بطری شیشه ای در طرح ها و اندازه های مختلف می باشد. انواع بطری شیشه ای رنگی را می توانید با توجه به دکوراسیون خود انتخاب نموده و خریداری نمایید.

از ظروف بانکه چه می دانید؟

ظروف بانکه در واقع ظروف درب داری هستند که برای نگهداری انواع حبوبات، قند و شکر، چای و دمنوش، ادویه، ماکارونی و پاستا، انواع ترشی و مربا و عسل و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ظروف می توانند از جنس شیشه، سرامیک و سایر جنس ها باشند. این وسایل پر کاربرد کار کدبانوی آشپزخانه را بسیار راحت نموده و زیبایی را به آن هدیه می دهد.

نظم دهی از بهترین و مهم ترین ویژگی های این بانکه ها می باشد. مخصوصا کابینت ها با این ظروف بسیار منظم خواهند شد. حتی برای نگهداری از تنقلات و میوه های خشک و انواع پاستیل پ شکلات می توانید روی این بانکه ها حساب ویژه باز نمایید.

با انتخاب مدل های بسار زیبا و هماهنگ می توانید به دکوراسیون آشپزخانه خود هارمونی خاصی بدهید و این بانکه ها را روی میز و کابینت با طرح خاص و زیبا بچینید. حتی می توان از این بانکه ها برای نگهداری انواع شمع های زیبا استفاده نمود و جذابیت خاصی به ساختمان خود داد.

بیشتر بخوانید: بانکه ترشی چه مزایایی دارد؟

معرفی انواع ظروف بانکه

ظروف بانکه از جنس های گوناگون تولید می شوند. همچنین ابعاد و اندازه های آن ها نیز بسیار متنوع می باشد. ظرفیت این بانکه ها حدود نیم لیتری و بیشتر می باشد. این ظروف را از جنس استیل، چوب، شیشه و سرامیک می سازند‌. بانکه ها را به صورت درب دار می‌سازند چرا که مواد غذایی را سالم تر نگه می دارند.

ظروف بانکه شیشه ای

از گذشته تا کنون استفاده از ظروف بانکه شیشه ای طرفداران زیادی داشته است. این محبوبیت به این دلیل بوده که محتوای داخل آن مشخص می‌باشد و به راحتی می توان مواد غذایی مورد نظر را پیدا نمود. درب بانکه های شیشه ای بسیار محکم هستند و هوا نمی تواند به داخل آن ها نفوذ کند‌. همچنین مواد غذایی داخل آن از هجوم حشرات در امان می مانند‌.

برای نگهداری برنج، قهوه، چای،ماکارونی می توانید با خیال راحت از این بانکه ها استفاده نمایید. برای نگهداری انواع ترشی، مربا، مارمالاد و عسل این ظروف بهترین گزینه به شمار می روند‌. این ظروف به راحتی شسته شده و به حالت اول خود بر می گردند.

ظروف بانکه سرامیکی

این ظروف نیز از بهترین گزینه ها به حساب می آیند‌. ماندگاری این ظروف بانکه بسیار زیاد می باشد و زیبایی آن ها همیشه می ماند. این ظروف اصلا کارایی خود را از دست نمی دهند‌. این ظروف همانند مدل های شیشه ای باید مراقبت شوند که نشکنند.

بانکه های پلاستیکی

برخی افراد علاقه زیادی به استفاده از ظروف بانکه پلاستیکی دارند‌. این بانکه ها نمی شکنند و حتی لبه های آن ها نیز دچار شکستگی نمی شود. وزن این بانکه ها خیلی کم است و‌ به راحتی قابل حمل هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند. همچنین قیمت کمتری نسبت به نمونه های شیشه ای و سرامیکی دارند‌. درب این بانکه ها نیز پلاستیکی بوده و با حالت چرخشی باز و بسته می شوند‌.

بیشتر بخوانید: خرید جار ترشی

درباره درب بانکه ها بیشتر بدانیم.

تمام ظروف بانکه های تولید شده دارای درب هستند. این درب ها باعث می شود که هوا به داخل آن ها نفوذ نکند و مواد داخل آن از رطوبت نیز در امان باشند‌. درب بانکه ها به صورت پیچی، فشاری، قفلی، توپی و کشویی ساخته می شوند‌. افراد با توجه به نوع مواد غذایی و سلیقه خود می توانند مدل دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

سخن پایانی

این دانشنامه به این منظور به نگارش در آمده که شما با ظروف بانکه آشنا شوید‌. در مجموعه ارتان شیشه بطری شیشه ای رنگی برای تمام سلیقه ها و انواع دکوراسیون تولید خواهد شد. در کارخانه تولید بطری شیشه ای ما کیفیت در اولویت قرار دارد و بهترین ها را در اختیار مشتری قرار می دهیم. در کنار کیفیت زیبایی طرح های شیشه های تولیدی ما چشم هر بیننده ای را خیره می سازد. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما مشورت نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما