فروش جار شیشه ای عسل در کرج

فروش جار شیشه ای عسل در کرج :جار شیشه ای عسل ظرفی است که دارای درب و دهانه گشاد است و برای استفاده راحت تر از عسل طراحی شده است. گروه ارتان شیشه با تولید شیشه عسل صادراتی با کیفیت، خیال تولید کنندگان را راحت ساخته است. جار عسل در طراحی های مختلف در کارخانه های ما تولید شده و عرضه خواهد شد. برای اطلاع از قیمت عمده شیشه عسل می توانید با واحد فروش تماس حاصل کرده و استعلام بگیرید.

توضیح درباره جار شیشه ای عسل

همان گونه که گفته شد جار شیشه ای عسل دارای درب و دهانه گشاد است و در طرح های مختلف تولید می شود‌. البته این جارها کاربردهای زیادی دارند و صرفا برای نگه داری عسل به کار نمی روند‌. اما برخی از طرح ها برای نگهداری عسل زیبا تر هستند.

از این بطری ها یا جارهای شیشه ای برای بسته بندی مواد غذایی مثل مربا، انواع ترشی، عسل، خیارشور، رب گوجه، کمپوت و سایر مواد استفاده می شوند. البته این جارها برای بسته بندی لوازم آرایشی، انواع ادویه جات و حبوبات و دیگر مواد نیز کاربرد دارند. اما باید گفت که رایج ترین کاربرد حار شیشه ای عسل بسته بندی مواد غذایی می باشد. دلیل این امر خواص ویژه این ظروف می باشد. گفتنی است که سازمان جهانی غذا و دارو این ظروف را برای بسته بندی مواد غذایی سالم دانسته است.

بیشتر بخوانید: شیشه عسل صادراتی

خواص جار شیشه ای برای نگهداری مواد غذایی

در این قسمت از مقاله سعی داریم خواص و ویژگی های جار شیشه ای عسل را بیان کنیم. این دلایل است که این ظروف را برای نگهداری مواد غذایی مناسب ساخته است. شایان به ذکر است که این جارهای شیشه ای به هیچ عنوان واکنش پذیر نیستند. مواد غذایی در این ظروف شیشه ای اصلا تغییر رنگ نمی دهند و طعم و بو و کیفیت آن ها ثابت می ماند.

دلیل این امر همان واکنش پذیر نبودن ابن ظروف است. این ظروف شیشه ای اصلا به محیط زیست آسیب وارد می کنند چون تجزیه پذیر هستند. مدل های مختلف و متنوعی از این جارهای شیشه ای وجود دارد و مصرف کنندگان با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانند گزینه مناسب را انتخاب نمایند. سایز بندی در این ظروف تنوع زیادی دارد. نکته مهم دیگر درباره این ظروف شفافیت آن ها می باشد. این جارها نفوذ ناپذیر هستند و مواد را سالم نگه‌ می دارند.

استفاده از این جارها برای عسل

همان گونه که گفته شد انواع مواد غذایی را می توان در جار شیشه ای عسل نگهداری نمود. اما چرا این بطری های شیشه ای را به نام عسل می شناسند. عسل در واقع رایج ترین محصول غذایی است که در این بطری های شیشه ای نگهداری می شود. همه می دانیم که عسل ماده ای مقوی و صادراتی و گران قیمت است. از این رو باید در ظرف های مناسب نگهداری شود. به همین دلیل این جارها را با نام عسل می شناسند.

بیشتر بخوانید: تولید کننده بطری شیشه ای

تولید جار شیشه ای عسل در کارخانه ارتان شیشه

گروه‌ آرتان شیشه با تولید انواع مدل های جار عسل و شیشه عسل صادراتی کیفیت و زیبایی را برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان مواد غذایی به ارمغان می آورد. کیفیت و اعتبار محصولات ما همه جا زبانزد است و با متاسبغ ترین قیمت در دسترس مشتریان عزیز می باشد. گروه ما در سر تا سر ایران محبوب است و محصولات ما به تمام نقتط ایران ارسال خواهد شد.

انواع مدل جار شیشه ای عسل

طراحان ما برای تولید جار شیشه ای عسل مدل های متنوع زیادی را طراحی می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. جارهای شیشه ای عسل به صورت استوانه ای، چهار گوش، شش گوش، کوپ ساده و عینکی و همچنین شکلاتی تولید خواهند شد. تعداد مدل ها بسیار زیاد است و نکته جالب این جاست که تمام این مدل ها در سایز های مختلف تولید می شوند. اگر تمایل دارید تمام مدل های طراحی شده را مشاهده نمایید وارد سایت ما شوید.

نحوه فروش جار شیشه ای عسل در کرج

گفته شده است که ما در شهرهای مختلف نمایندگی دایر کرده ایم. این امر به شما کمک می کند که در هر کجای ایران که باشید به راحتی با ما در ارتباط باشید. برای کرج نیز همین امکانات را دایر کرده ایم. از آن جایی که جار شیشه ای عسل دارای مدل ها و سایزهای بسیار متنوع می باشد، نمی توان برای همه قیمت ثابتی را مشخص نمود. با خرید اینترنتی می توانید به راحتی محصولات ما را خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین با تماس تلفنی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

تولید انواع جار شیشه ای عسل در طرح ها و سایزهای مختلف و متنوع، در کارخانه های گروه ارتان شیشه صورت می گیرد. خرید شیشه عسل صادراتی از ما انتظارات شما را از جار عسل برآورده می‌سازد. چون در کارخانه های ما کیفیت حرف اول را می زند. تولید کنندگان مواد غذایی می توانند قیمت عمده شیشه عسل را از واحد فروش دریافت کنند‌. نمونه های مختلف را در سایت ما آرتان شیشه مشاهده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما