فروش کاسه مخلوط کن در تهران

فروش کاسه مخلوط کن در تهران : کاسه مخلوط کن از قسمت های مهم این دستگاه می باشد و در دو مدل پلاستیکی و شیشه ای در بازار وجود دارد. گروه ارتان شیشه دارای کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران است و بهترین محصولات را عرضه می نماید. همچنین مرکز فروش بطری شیشه ای در تهران بوده و برای خرید کاسه مخلوط کن می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.

مخلوط کن چیست و چه کاربردی دارد؟

هنگامی که به فکر تهیه انواع نوشیدنی، معجون، انواع سس، غذای کودک و خرد کردن انواع میوه و سبزی هستید، به سمت مخلوط کن می روید. گفتنی است که این دستگاه برای موادی است که بافت نرم دارند و به راحتی خرد می شوند و در این صورت بهترین عملکرد را از این دستگاه مشاهده می کنید. در واقع یک دستگاه مخلوط کن در آشپزخانه می تواند یک دستیار عالی برای آشپز باشد.

در بازار تنوع زیادی از این دستگاه را مشاهده می کنید و مدل های متنوع و زیبایی در فروشگاه ها وجود دارد. اما هنگام خرید باید کیفیت و زیبایی را در نظر بگیرید. در این مقاله بیشتر قرار است درباره کاسه مخلوط کن صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: شیشه عسل صادراتی

فروش کاسه مخلوط کن در تهران

ظرفیت و جنس کاسه مخلوط کن

کاسه مخلوط یا همان پارچ در دو جنس تولید می شود. برخی از برندها کاسه مخلوط کن را از جنس پلاستیکی تهیه می کنند‌. اما در برخی از مدل ها کاسه این دستگاه شیشه ای است‌. هر کدام از این کاسه ها یا پارچ‌ ها ویژگی خاص خود را دارند. ملاک شما در انتخاب مهم می باشد که به پارچ شیشه ای علاقه دارید یا مدل پلاستیکی را بیشتر می پسندید.

تفاوت پارچ های پلاستیکی و کاسه مخلوط کن شیشه ای

این نکته را درباره کاسه مخلوط کن پلاستیکی باید گفت که بسیار سبک هستند و مقاومت زیادی دارند و به راحتی نمی شکنند. اما نکته مهم این است که پس از هر بار استفاده باید به آن رسیدگی کنید و آن را کاملا تمیز کنید. در غیر این صورت پس از مدتی گرد و غبار را به خود جذب کرده و ظاهر آن تغییر می کند‌. اما پارچ های شیشه ای این مشکل را ندارند و همیشه براق و تمیز می مانند.

اگر زیبایی آشپزخانه و وسایل آن برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است که از مخلوط کنی استفاده نمایید که کاسه شیشه ای دارد. ظاهر کاسه مخلوط کن شیشه ای بسیار شیک تر و زیبا تر است. همچنین می توان مواد سرد یا گرم را در آن‌ با خیال راحت مخلوط نمود. اما به دلیل جنس شیشه ای این کاسه ها، زمانی که از مواد غذایی پر می شوند، وزن آن ها زیاد شده و سنگین می شوند.

بیشتر بخوانید: بطری شیشه ای ارزان

نکات مهم هنگام استفاده از کاسه مخلوط کن

هنگامی که قرار است از دستگاه مخلوط کن استفاده نمایید دو نکته را به خاطر داشته باشید. اول این که سعی کنید تقریبا هشتاد درصد از حجم کاسه مخلوط کن را پر کنید. عدم رعایت این موضوع باعث می شود که موتور دچار آسیب شود و همچنین مواد غذایی از کاسه بریزد. نکته بسیار مهم و کاربردی این است که هنگام کار کردن با این دستگاه اصلا از قاشق یا چاقو برای هم زدن مواد داخل آن استفاده نکنید.

سعی کنید کخ در دستگاه را ابتدا خاموش کرده و اجازه دهید کاملا متوقف شود و بعد از آن مواد را به آرامی هم بزنید. نکته مهم این است که سعی کنید قاشق یا چاقو به تیغه ها برخورد نکند.

پارچ مخلوط کن

حتما شما هنگامی که مخلوط کن را استفاده می‌ کنید، پارچ را زیاد به کار می برید. این ظرف شبیه به پارچ بوده و از جنس پلاستیک یا شیشه تولید می شود. باید گفت که این پارچ‌ یا کاسه مخلوط کن مدرج است و می توان مواد غذایی را در صورت نیاز اندازه گیری نمود. اصولا در بیشتر برندهای مخلوط کن از پارچ شیشه ای استفاده می شود. چرا که این پارچ ها یا کاسه ها کیفیت بالاتری داشته و خط و خش نمی گیرند.

در واقع کاسه های پلاستیکی پس از مدتی دچار خط و خش می شوند. این پارچ‌ ها را می توان در جهت عقربه های ساعت روی دستگاه مخلوط کن فیکس کرد. با کاسه مخلوط کن مدرج می توان مواد غذایی را به راحتی اندازه گیری نمود. این پارچ‌ ها روی بدنه اصلی قرار گرفته و می توان انواع تیغه ها را روی آن قرار داد. البته این نکته را نیز بگوییم که بسته به نوع مخلوط کن می توان تیغه ها را تعویض نمود.

فروش کاسه مخلوط کن در تهران

گروه ارتان شیشه این افتخار را دارد که با تولید انواع کاسه مخلوط کن بهترین کیفیت را در اختیار مشتری های عزیز خود قرار می دهد. کارخانه تولید بطری شیشه ای در تهران با برند ارتان شیشه همیشه کیفت را هدیه خواهد داد.

سخن پایانی

کیفیت محصولات گروه ارتان شیشه زبانزد بوده  و همه به آن اعتقاد دارند‌. این گروه یک مرکز فروش بطری شیشه ای در کرج دارد که کار را برای مشتری های عزیز راحت تر می سازد. تولید محصولات شیشه ای با کیفیت بالا و زیبایی ظاهری آن ها افنخار گروه‌ ما می باشد. جهت کسب اطلاعات و سفارش خرید با واحد فروش و کارشناسان ما مشاوره نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما