کاربردهای جالب توجه بطری های شیشه ای

کاربردهای جالب توجه بطری های شیشه ای :امروزه کاربرد بطری های شیشه ای نه تنها در آشپزخانه و برای نگهداری مواد غذایی مختلف می باشد، بلکه استفاده های جالب دیگری از آن ها می شود. بطری شیشه ای رنگی می تواند دکوراسیون بسیار جذاب و زیبایی در منزل شما به وجود آورد. گروه ارتان شیشه کارگاه تولید بطری شیشه ای می باشد که تلفیق هنر و صنعت را در کنار هم داشته و بهترین ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. در ادامه درباره این شیشه ها و کاربرد آن ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: خرید بطری شیشه ای رنگی

موارد مهم کاربردهای بطری های شیشه ای

بطری های شیشه ای می توانند در هر خانه ای مورد استفاده های زیادی داشته باشند. استفاده برای نگهداری انواع ادویه، حبوبات، دمنوش های خوش رنگ‌ و زیبا، انواع روغن، کاربردهای تزئینی، هدیه های جالب برای ولنتاین و تولد، ساختن انواع تراریوم و سایر کاربردهای دیگری که درباره آن ها صحبت خواهیم کرد. طراحی های منحصر به فرد و جذاب بطری های شیشه ای، می تواند وسایلی بسیار زیبا را برای دکوراسیون در اختیار شما قرار دهد.

این شیشه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و در طرح ها و سایزهای مختلف در اختیار همه قرار دارند و بسیار مقرون به صرفه می باشند. از این رو به جای استفاده از ظروف گران قیمت می توان این بطری ها را در برنامه دکوراسیون خود قرار داد.

ویژگی برتر بطری شیشه‌ای

امروزه استفاده از بطری های شیشه ای بسیار رایج شده و در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این بطری ها شفاف بودن آن ها می باشد. شما به راحتی قادر هستید که داخل آن ها را مشاهده نمایید و هر چیزی که درون آن ها قرار گرفته‌ را تشخیص دهید.

در نظر بگیرید که شیشه های متنوع و در رنگ های زیبا را با توجه به نوع دکوراسیون خود روی شلف ها کنار هم قرار دهید، مطمئنا جلوه بسیار چشم‌ نوازی را مشاهده خواهید کرد. کاربردهای بطری های شیشه ای بسیار زیاد هستند و محدودیتی برای آن ها وجود ندارد.

کاربرد بطری شیشه ای به عنوان هدیه ولنتاین

اصولا هدیه ولنتاین از جمله هدایایی است‌ که بسیار جذاب و وسوسه انگیز بوده و هر دو شخص انتظارات جالبی دارند. یکی از کاربردهای بطری های شیشه ای استفاده از آن برای این گونه مواقع می باشد. بطری های شیشه ای با سایز کوچک می تواند جذابیت زیادی داشته باشد. برای استفاده از شن های رنگی و طراحی های زیبا و همچنین قرار دادن وسایل کوچک و زیبا می توانید از بطری های شیشه ای با سایز ها و طراحی های مختلف استفاده نمایید.

بکی از خلاقیت های بسیار جذاب این است که جملات محبت آمیز و حس واقعی خود را بر روی برگه های کوچک نوشته و درون‌‌ بطری قرار دهید. برای زیبا تر شدن و همچنین استفاده راحت تر می توانید از نخ های زیبا استفاده نموده و به کاغذ وصل کنید و سپس آن را داخل بطری شیشه ای بگذارید. شما با آماده کردن این بطری های جذاب در کنار سایر هدیه ها می توانید ایده ای شگفت انگیز را به شخص مقابل نشان دهید.

اصولا پکیج هایی که در فروشگاه ها به عنوان هدیه ولنتاین تهیه و‌ به فروش می رسد، قیمت بالایی دارند. شما با خلاقیت خود و استفاده از بطری های شیشه ای مختلف می توانید این هزینه ها را کاهش داده و همچنین با توجه به سلیقه شخص مورد نظر هدیه دلخواه را تهیه کنید. شما می توانید مقداری پوشال درون بطری قرار داده و سپس وسایل مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. حتی می تواند طراحی های جالبی برای سورپرایز کردن شخص مورد نظر در بطری قرار دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی

تهیه تراریوم با انواع بطری های شیشه ای

طرفداران و علاقمندان به گل و گیاه را در این مقاله با کاربردهای بطری های شیشه ای آشنا می کنیم. به واسطه این طراحی می توان با کاشت گل و گیاه در شیشه های رنگی و ساده تراریوم های بسیار جذاب تهیه نمود. شما می توانید با این کار فضای آشپژخانه، اتاق ها، سالن و تراس خود را بسیار شگفت انگیز و زیبا کنید.

برای افرادی که علاقه ندارند از گلدان های پر از خاک در اتاق خود استفاده نمایند و همچنین عقیده دارند که این کار باعث نفوذ حشرات به اتاق می شود، این ایده بسیار کاربردی خواهد بود.

پس با این کار می توانید گیاهان مورد علاقه خود را با طراحی های بسیار زیبا و جذاب در اتاق خود و سایر مکان ها در منزل داشته باشید. با قرار دادن درب های چوب پنبه ای گیاهان موجود در این بطری ها قادر خواهند بود به راحتی تنفس کنند.

تزئین بطری های شیشه ای برای آشپزخانه

یکی از کاربردهای بطری های شیشه ای تزئین آشپزخانه می باشد. در واقع باید گفت که این کاربرد جذابیت بسیار زیادی دارد. امروزه برای دمنوش های مختلف از گیاهان بسیار خوش رنگ و زیبایی استفاده می شوند که می توان برای تزئین نیز از آن‌ ها استفاده نمود.

به عنوان مثال شما می توانید از برش های لیموهای خشک شده، غنچه گل محمدی، دارچین، زنجبیل، انواع گل های مختلف با رنگ‌ های جذاب در شیشه ها قرار داده و طرح زیبایی را برای آن‌ها در نظر بگیرید.

پس از آن که طراحی های مورد نظر خود را انجام دادید، بطری را با پارافین مایع پر کرده و درب بطری را محکم‌ ببندید. این شیشه تزئینی می تواند بسیار شگفت انگیز و جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: کاربرد ظوف شیشه ای جار

استفاده از بطری های شیشه ای رنگی

یکی دیگر از کاربردهای بطری های شیشه ای به کار بردن شیشه های رنگی در آشپزخانه و سایر مکان های منزل است. این شیشه های رنگی در کنار هم جذابیت خاصی دارند. شما با این کار می توانید طاقچه و شلف های خود را بسیار جذاب کنید. همچنین می توانید درون آن ها شاخه ها گل قرار دهید و زیبایی محیط را چندین برابر کنید.

کاربردهای جالب توجه بطری های شیشه ای سخن پایانی

در این مقاله از گروه ارتان شیشه کاربردهای بطری های شیشه ای را مورد بررسی قرار دادیم. بطری شیشه ای رنگی از وسایلی است که جذابیت زیادی به ساختمان می دهد و می توان با رنگ‌ های همخوان با دکوراسیون، هماهنگی و هارمونی زیبایی ایجاد نمود. کارگاه تولید بطری شیشه ای گروه ارتان شیشه با طراحی های مدرن و زیبا و قیمت های مناسب و صد البته کیفیت بسیار بالا، شما را در تزئین و دکوراسیون همراهی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما